Юрій Винничук. "Місце для дракона"

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Українська література, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Чому не можна було тривожити князя в полудень?

варіанти відповідей

князь займався державними справами

традиція з діда-прадіда

князеві снилась війна

князеві снилась покійна дружина

Запитання 2

Князь був родом з міста

варіанти відповідей

Києва

Люботина

Львова

Чернігова

Запитання 3

Мета життя підлеглих князя до появи дракона

варіанти відповідей

здоровий сон

здорова їжа

боротьба за незалежність

сумлінна праця

Запитання 4

Пустельник не хотів учити дракона читати, наводив кілька аргументів. Чого він не говорив?

варіанти відповідей

Книги добра вчать. Як же ти зло чинитимеш?

Не драконяче це діло.

Хто примножує знання, той примножує печаль.

Головного очима не побачиш.

Запитання 5

Ім'я дракона

варіанти відповідей

Гаврило

Грицько

Василь

Дракон

Запитання 6

Хто кому сказав: "Коли йде війна - гинуть лиш вояки. А коли володар хоче зміцнити владу, - поети гинуть у першу чергу"?

варіанти відповідей

князь воєводі

воєвода князеві

пустельник дракону

дракон пустельникові

Запитання 7

Якої пори року дракон зголосився на герць?

варіанти відповідей

навесні

влітку

восени

взимку

Запитання 8

Найкращим женихом для князівни її батько вважав

варіанти відповідей

Лавріна

Грицька

Кельбаса

Антося

Запитання 9

Перебуваючи в печері дракона, князівна називала його

варіанти відповідей

Страшидлом

Змієм

Квіткою

Метеликом

Запитання 10

Дракон подумав: "Якщо в лицаря на душі милосердя, то він такий же самий .... як я".

варіанти відповідей

герой

християнин

поет

виродок

Запитання 11

Хто вважав, що зло не від дракона, що воно в нас самих?

варіанти відповідей

Грицько

Лаврін

пустельник

князь

Запитання 12

"Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп'ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину?"

Ці питання в уяві князя ставить

варіанти відповідей

Настасія

Антось

Грицько

пустельник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест