Юрій Винничук. "Місце для дракона"

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 83 рази
12 запитань
Запитання 1

Чому не можна було тривожити князя в полудень?

варіанти відповідей

князь займався державними справами

він обідав

князеві снилась війна

князеві снилась покійна дружина

Запитання 2

Князь був родом з міста

варіанти відповідей

Києва

Люботина

Львова

Чернігова

Запитання 3

За яким законом жили підлеглі князя до появи дракона?

варіанти відповідей

спати

постійно їсти

боротьба із сусідами

старанно працювати

Запитання 4

Пустельник не хотів учити дракона читати, наводив кілька аргументів. Чого він не говорив?

варіанти відповідей

Книги добра вчать. Як же ти зло чинитимеш?

Не драконяче це діло.

Хто примножує знання, той примножує печаль.

Ти зможеш врятувати князівство

Запитання 5

Ім'я дракона

варіанти відповідей

Григорій

Грицько

Гриша

Дракоша

Запитання 6

Хто кому сказав: "Коли йде війна - гинуть лиш вояки. А коли володар хоче зміцнити владу, - поети гинуть у першу чергу"?

варіанти відповідей

воєводі джура лицаря

воєвода князеві

драконові пустельник

дракон пустельникові

Запитання 7

Коли дракон вийшов на битву?

варіанти відповідей

навесні

влітку

восени

взимку

Запитання 8

Князь хотів віддати дочку заміж за

варіанти відповідей

Лавріна

Грицька

Кельбаса

Пустельника

Запитання 9

Як князівна називала дракона, коли була в його печері?

варіанти відповідей

Попелюхом

Мудрецем

Квіткою

Метеликом

Запитання 10

Дракон вважав: "Якщо в лицаря на душі милосердя, то він такий же самий .... як я".

варіанти відповідей

герой

християнин

поет

виродок

Запитання 11

Хто вважав, що зло не від дракона, що воно в нас самих?

варіанти відповідей

Грицько

Лаврін

пустельник

князь

Запитання 12

"Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп'ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину?"

Ці питання в уяві князя ставить

варіанти відповідей

Настасія

Антось

Грицько

пустельник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест