Повторення вивченого у початковій школі

Додано: 20 серпня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 44 рази
34 запитання
Запитання 1

Оберіть формулу для знаходження відстані:

варіанти відповідей

V ∶ t = S

t ∶ V = S

S ∶ t = V

V ∙ t = S

Запитання 2

Обери формулу знаходження часу руху:

варіанти відповідей

t = S ∙ V

t = S ∶ V

S ∶ V = t

t = V ∙ S

Запитання 3

Знайдіть формулу для обчислення швидкості руху

варіанти відповідей

S = V ∙ t

V = S ∶ t

V = t ∙ S

S ∶ t = V

Запитання 4

Яку відстань подолає моторний човен за 2 години, якщо буде рухатися зі швидкістю 26 км/ год ?

варіанти відповідей

13 км

52 км/год

52 км

13 км/год

Запитання 5

За який час лижник проїде 39 км, якщо рухатиметься зі швидкістю 13 км/год?

варіанти відповідей

2 год

4 год

5 год

3 год

Запитання 6

З якою швидкістю має їхати автомобіль, щоб проїхати 312 км за 4 години?

варіанти відповідей

103 км/год

78 км

67 км/год

78 км/год

Запитання 7

З двох міст, відстань між якими 243 км , назустріч один одному одночасно виїхали трактор і автомобіль. За скільки годин вони зустрінуться, якщо швидкість трактора 23 км/год, а автомобіля - 68 км/год?


Знайди вираз - розв'язок до задачі:

варіанти відповідей

243∶ (23+68)

243 : 68 + 23

243 - 68 - 23

243 ∶ (68 + 23)

Запитання 8

З двох причалів, відстань між якими 86 км, одночасно рушили два моторні човни назустріч один одному і зустрілися за 2 години. З якою швидкістю рухався другий човен, якщо швидкість першого - 18 км/год?

варіанти відповідей

24 км/год

25 км

19 км/год

25 км/год

Запитання 9

На яку відстань один від одного відійдуть два теплоходи за 4 години, якщо вони вийшли з одного порту у протилежних напрямках , і швидкість першого теплоходу - 42 км/год, а другого - 39 км/год?

варіанти відповідей

168 км

312 км

324 км

268 км

Запитання 10

Визнач найбільшу одиницю маси:

варіанти відповідей

а) центнер;

б) тонна;

в) грам;

г) кілограм

Запитання 11

 Визнач найменшу одиницю маси:

варіанти відповідей

а) центнер;

б) тонна;

в) грам;

г) кілограм.

Запитання 12

Перетвори: 2 т = ...

варіанти відповідей

а) 20 ц;

б) 200 кг;

в) 2000 г.

Запитання 13

Перетвори: 7891 кг = …

варіанти відповідей

а) 78 ц 91 кг;         

б) 789 ц 1 кг;         

в) 7 ц 891 кг.

Запитання 14

Перетвори: 35 ц = …

варіанти відповідей

а) 350 кг;         

б) 3500 кг;         

 в) 35000 кг.

Запитання 15

Перетвори: 4 кг 050 г = …

варіанти відповідей

а) 450 г;         

б) 4500 г;         

в) 4050 г.

Запитання 16

Визнач правильну рівність:

варіанти відповідей

а) 603 кг = 60 ц 3 кг;       

б) 2073 кг = 20 т 73 кг;            

в) 4000 кг = 4 т.

Запитання 17

Маса слонихи 55 ц, а маса слоненяти у 5 разів менша. Яка маса слоненяти? Вибери вираз розв’язання задачі.

варіанти відповідей

а) 55 - 5;         

б) 55 : 5;         

в) 55 • 5.

Запитання 18

У зоопарку верблюдові дають 16 кг їжі, а бегемоту – 80 кг. У скільки разів бегемот з’їдає на добу їжі більше, ніж верблюд? Вибери вираз розв’язання задачі.

варіанти відповідей

а) 80 + 16;         

б) 80 - 16;         

в) 80 : 16.

Запитання 19

Чому дорівнює  80 030 кг?

варіанти відповідей

а) 803 т;    

б) 80 т 030 кг;   

в) 800 т 30 кг.

Запитання 20

Який знак порівняння потрібно поставити між 1222 г та 1 кг 22 г ?

варіанти відповідей

<

>

=

не можна порівняти

Запитання 21

Перетворити у хвилини 2 год 20 хв

варіанти відповідей

220 хв

120 хв

140 хв

80 хв

Запитання 22

Обчислити 8 м 97 см + 2 м 5 см

варіанти відповідей

11 м 2 см

10 м 2 см

10 м 7 см

11 м 12 см

Запитання 23

У пакеті 2 кг печива круглої форми та 3 кг печива квадратної форми. Скільки кг печива у 8 таких пакетах?

варіанти відповідей

16 кг

24 кг

5 кг

40 кг

Запитання 24

Автомобіль їхав 2 год із швидкістю 66 км/год. Після цього йому залишилося проїхати ще 40 км. Яку всього відстань потрібно проїхати автомобілю?

варіанти відповідей

66 км

122 км

132 км

172 км

Запитання 25

Значення яких виразів дорівнює 12 при α = 4 ?

варіанти відповідей

а*3

16 - а:4

а + а + 3

48 : а

Запитання 26

Тарас купив 10 зошитів, а Юрко - 8. До них приєднався Олесь і вони поділили зошити порівну. Олесь повернув хлопцям 36 грн. Скільки грошей від цієї суми отримали Тарас та Юрко?

варіанти відповідей

Тарас - 18 грн, Юрко - 18 грн

Тарас - 24 грн, Юрко - 12 грн

Тарас - 20 грн, Юрко - 16 грн

Тарас - 30 грн, Юрко - 6 грн

Запитання 27

Василько купив 4 зошити і заплатив 32 грн. Миколка купив 5 зошитів і заплатив 45 грн. Чий зошит виявився дорожчим і на скільки?

варіанти відповідей

Миколчин на 1 грн

Васильковий на 1 грн

Ціна однакова

Не можна визначити

Запитання 28

На лісовій ділянці росло 457 беріз, лип — на 143 більше, ніж беріз, а дубів — на 288 менше, ніж лип. Скільки дерев росло на ділянці?

варіанти відповідей

1369

600

1300

Запитання 29

Фермер відправив у місто 474 кг смородини, вишень — на 74 кг більше, ніж смородини, а малини - на 267 кг менше, ніж смородини і вишень разом. Скільки кілограмів малини фермер відправив у місто?

варіанти відповідей

755

548

1022

Запитання 30

За перший день автомобіль проїхав 342 км, за другий 158 км, а за третій — на 385 км менше, ніж за перших два дні разом. Скільки кілометрів проїхав автомобіль за три дні?

варіанти відповідей

500

115

615

Запитання 31

З двох грядок зібрали 3285 кг моркви . Урожай з першої грядки розклали в три ящики , а з другої - у 6 таких ящиків . Скільки кілограмів моркви зібрали з кожної грядки ?

варіанти відповідей

1095 і 2190

1080 і 2005

3000 і 285

Запитання 32

За день від чотирьох корів надоїли по 23 л молока і від трьох корів — по 17 л. Скільки літрів молока надоїли від усіх корів за день ?

варіанти відповідей

143

152

102

Запитання 33

На господарство привезли 1 т яблук у різних фасуваннях :20 мішків по 25 кг, а решта — в ящиках по 50 кг. Скільки було ящиків по 50 кг?

варіанти відповідей

10

9

11

Запитання 34

Для дитячого садка отримали 4 мішки пшеничного борошна, по 80 кг у кожному, і 16 мішків житнього борошна, по 60 кг у кожному. У скільки разів було менше пшеничного порошна, ніж житнього?

варіанти відповідей

3

4

2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест