Пішохід подолав відстань між двома селищами за 7 годин, а вершник - за 3 години. Знайдіть швидкості пішохода та вершника, якщо швидкість пішохода на 5,6 км/год менша від швидкості вершника. Яке рівняння можна скласти для розв′язання задачі?
Пішохід подолав відстань між двома селищами за 7 годин, а вершник - за 3 години. Знайдіть швидкість пішохода , якщо його швидкість на 5,6 км/год менша від швидкості вершника.
Пішохід подолав відстань між двома селищами за 7 годин, а вершник - за 3 години. Знайдіть швидкість вершника, якщо швидкість пішохода на 5,6 км/год менша від швидкості вершника.
З одного міста до другого виїхав перший автомобіль зі швидкістю 65 км/год, а через 2 год після цього з другого міста назустріч йому виїхав другий автомобіль зі швидкістю
75 км/год. Знайдіть час, протягом якого бів у дорозі перший автомобіль до моменту зустрічі, якщо відстань між містами 690 км.
З одного міста до другого виїхав перший автомобіль зі швидкістю 65 км/год, а через 2 год після цього з другого міста назустріч йому виїхав другий автомобіль зі швидкістю
75 км/год. Знайдіть час, протягом якого бів у дорозі другий автомобіль до моменту зустрічі, якщо відстань між містами 690 км.
Човен йшов 1,4 год за течією річки і 1, 7 год проти течії. Шлях, який пройшов човен за течією, виявився на 2,2 км коротшим за шлях, який він пройшов проти течії. Знайдіть швидкість течії річки, якщо швидкість човна в стоячій воді становить
28 км/год. Яке рівняння можно скласти для розв′язання задачі?
Човен йшов 1,4 год за течією річки і 1, 7 год проти течії. Шлях, який пройшов човен за течією, виявився на 2,2 км коротшим за шлях, який він пройшов проти течії. Знайдіть швидкість течії річки, якщо швидкість човна в стоячій воді становить
28 км/год.
Якщо турист проїде відстань між селищами А і В на велосипеді, то він витратить на 2 год 30 хв менше часу, ніж якщо пройде цей шлях пішки. Яка відстань між селищами А і В, якщо на велосипеді турист їде зі швидкістю 12 км/год, а пішки йде зі швидкістю 4 км/год?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома