Загальні питання методики математики

Додано: 17 грудня
Предмет: Математика
20 запитань
Запитання 1

Що є предметом методики викладання математики в початкових класах?

варіанти відповідей

навчання математики молодших школярів учителем-класоводом в умовах класно-урочної системи

математика

навчання математики

методи і форми роботи на заняттях математики

Запитання 2

Що є основними поняттями методики математики в початкових класах як науки?

варіанти відповідей

мета

зміст

методи

мета, зміст, методи, засоби і форми початкового вивчення математики

Запитання 3

Що визначає методика викладання математики?

варіанти відповідей

мету навчання молодших школярів

засоби навчання

методи навчання

мету, зміст, структуру початкового курсу математики

Запитання 4

До засобів навчання математики відносять:

варіанти відповідей

підручники

зошити з друкованою основою

підручники, зошити з друкованою основою, картки з математичним завданнями, альбоми, таблиці, роздатковий матеріал, ТЗН

картки з математичним завданнями, альбоми, таблиці, роздатковий матеріал, ТЗН

Запитання 5

В уроці математики реалізується:

варіанти відповідей

навчальна

навчальна, розвивальна, виховна мета

виховна мета

розвивальна мета

Запитання 6

Який з типів уроків є найпоширенішим у початкових класах?

варіанти відповідей

урок засвоєння нових знань

комбінований урок

урок засвоєння навичок і вмінь

урок перевірки, оцінювання і корекції знань, навичок і умінь

Запитання 7

У структурі комбінованого уроку його компоненти можна об’єднати в такі три частини:

варіанти відповідей

контроль, корекція та закріплення знань учнів; опрацювання нового матеріалу; закріплення та узагальнення знань учнів

корекція та закріплення знань учнів;опрацювання нового матеріалу; повідомлення домашнього завдання

контроль знань, підготовка до вивчення нового матеріалу, підсумок уроку

контроль, закріплення та узагальнення знань учнів

Запитання 8

Який матеріал у початковому навчанні математики є основним?

варіанти відповідей

арифметичний

алгебраїчний

геометричний

величини

Запитання 9

Які документи визначають зміст навчання?

варіанти відповідей

навчальний план, календарно-тематичне планування, підручник

навчальна програма

навчальний план, навчальна програма та підручник

навчальний план та підручник

Запитання 10

На яких етапах уроку можна використовувати гру?

варіанти відповідей

на етапі ознайомлення з новим матеріалом

на етапі актуалізації опорних знань

ознайомлення дітей з новим матеріалом та для його закріплення, для повторення раніше набутих уявлень та понять

на будь якому етапі уроку

Запитання 11

До якого виду усних вправ відноситься дане завдання?

варіанти відповідей

завдання з термінологічним спрямуванням

вправи на засвоєння питань теорії арифметичних дій

завдання з логічним навантаженням

вправи на формування обчислювальних навичок

Запитання 12

Під час організації навчальних ігор необхідно продумувати:

варіанти відповідей

мету гри, кількість гравців, правила гри

мету гри, кількість гравців, правила гри, час гри, матеріали та посібники

мету гри, кількість гравців, правила гри, час гри, матеріали та посібники, висновки та результативність гри; участь кожного у грі, спостереження за ходом гри

кількість гравців, правила гри, висновки та результативність гри, участь кожного у грі, спостереження за ходом гри

Запитання 13

 З якою метою використовують попередню перевірку знань учнів?

варіанти відповідей

з’ясувати, чи готові учні  до вивчення нового матеріалу

чи ефективні методичні прийоми, які використовує вчитель

перевірити якість здобутих знань

перевірити як учні засвоюють новий матеріал

Запитання 14

Яка мета домашнього завдання?

варіанти відповідей

закріплення знань, умінь та навичок

систематизація набутих знань та умінь

підготовка до роботи на уроці

закріплення знань, умінь та навичок; підготовка до роботи на уроці; систематизація набутих знань та умінь

Запитання 15

На яких етапах уроку найбільш доцільно використовувати математичний диктант?

варіанти відповідей

на етапі актуалізації опорних знань

на етапі актуалізації опорних знань та на етапі закріплення знань

на всіх етапах уроку

на етапі вивчення нового матеріалу

Запитання 16

Які з перелічених вимог не стосуються уроку?


варіанти відповідей

організаційні

дидактичні

психологічні

літературні

Запитання 17

Яке мислення переважає у дітей-шестирічок?

варіанти відповідей

наочне

логічне

наочно-образне

практичне

Запитання 18

Освітня мета уроку математики полягає в…


варіанти відповідей

засвоєнні учнями математичних понять та формування в них специфічних для математики вмінь і навичок;

формуванні в учнів уявлення про світ

вихованні вольових якостей

розвитку в учнів пізнавальних здібностей, мотивів і потреб навчання

Запитання 19

За яким принципом побудовано програму початкового курсу математики?

варіанти відповідей

принцип єдності

принцип концентричності

принцип сумісності

принцип легкості

Запитання 20

Вкажіть правильну послідовність елементів уроку:

варіанти відповідей

математичний диктант; повідомлення теми, мети уроку; робота над новим матеріалом; рефлексія

повідомлення теми, мети уроку; математичний диктант; робота над новим матеріалом; рефлексія

повідомлення теми, мети уроку; робота над новим матеріалом; математичний диктант; рефлексія

повідомлення теми, мети уроку; робота над новим матеріалом; рефлексія; математичний диктант

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест