Користувачі Інтернету є підлітки віком:
Скільки годин користувачі використовують Інтернет:
Скільки% займає спілкування з використанням нових моделей комп'ютерів - смартфонів і планшетів:
Які є ризики:
Комунікаційні ризики поділяються:
Вміст чого не будь - це:
Залякування особистості для її повного підпорядкування своїм інтересам, компрометації - це
Виставляти в не гарному вигляді, шкодити добрій славу - це:
Ризики, пов'язані з порушенням прав споживачів - це:
Розсилання повідомлення, як правило, рекламного характеру великій кількості характеру - це:
Ризики, що пов'язані з роботою шкідливих програм, розглянутих у попередньому пункті - це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома