Контрольна робота. Суспільно-побутові пісні. І. Франко."Захар Беркут"

Додано: 31 жовтня 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 414 разів
19 запитань
Запитання 1

Суспільно-побутові пісні - це

варіанти відповідей

пісні, що піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями

твори, що зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє 

пісні, що відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певними явищами суспільного життя

Запитання 2

Пісня "Ой на горі да женці жнуть" за жанром

варіанти відповідей

козацька

бурлацька

кріпацька

чумацька

Запитання 3

Вкажіть художній засіб "туман поле покриває"

варіанти відповідей

епітет

гіпербола

метафора

порівняння

Запитання 4

Слово коломийка походить від

(дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

назви міста Коломиї

назви щорічоного ярмарку

способу виконання танцю (люди ставали колом)

назви гуцульської річечки

Запитання 5

У якому столітті відбуваються події повісті "Захар Беркут"?

варіанти відповідей

 IX

ХІІ

XIII

XIV

Запитання 6

"Старовинне руське село", яке описує Іван Франко у повісті

варіанти відповідей

Сторож

Стрій

Нагуєвичі

 Тухля

Запитання 7

Про кого йде мова: "тухольський провідник, молодий гірняк, перший удалець на всю тухольську верховину"?

варіанти відповідей

 Захара

Тугара Вовка

 Максима

 Бурунду-бегадира

Запитання 8

Кому з персонажів повісті належать слова: "Життя в неволі нічого не варте – краще смерть"?

варіанти відповідей

 Захару Беркуту

 Тугару Вовку

Мирославі

Максимові Беркуту

Запитання 9

Визначте повчальний зміст слів: "Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду".

варіанти відповідей

Сам погибай, а товариша виручай

 Сила в єдності: щоб перемогти когось, треба триматися разом  

Треба вірити у свої сили

Дружба – велика сила  

Запитання 10

За жанровою ознакою твір «Захар Беркут» Є

варіанти відповідей

новелою

повістю

романом


оповіданням

Запитання 11

Усі цитатні характеристики стосуються Захара

Беркута, ОКРІМ

варіанти відповідей



«…нестарий ще чоловік, каліка, без руки і

ноги, навхрест перекалічений»

«Се був сивий, як голуб, звиш 90-літній старець, найстарший віком у цілій тухольській

громаді. Батько вісьмох синів, із яких три сиділи вже разом із ним між старцями»




«Високий ростом, поважний поставою, строгий лицем, багатий досвідом життя й знанням людей і обставин»



«Був правдивим образом тих давніх патріархів,

батьків і провідників цілого народу, про яких говорять нам тисячолітні пісні й перекази»


Запитання 12

Хто має владу у Тухлі, за словами Максима?


варіанти відповідей

Громада;

Захар Беркут;

Максим Беркут;

князь Данило.

Запитання 13

Звістку про те, що Максим потрапив у полон до монголо-татар, Захар Беркут дізнався від:

варіанти відповідей

ватажка монголів Бурунди

Мирослави

побратимів Максима

Тугара Вовка

Запитання 14

Кого в творі названо подвійним зрадником?

варіанти відповідей

Захара Беркута;

 Тугара Вовка;

  Максима Беркута;

 Бурунду.

Запитання 15

Щоб завадити монголам, тухольці:

варіанти відповідей

 заманили їх у засідку й обеззброїли

  вирішили здатися і давати данину

провести загарбників коротким шляхом на Угорщину

 пускають загарбників у долину села, і перекривають вихід.

Запитання 16

Яка основна думка повісті "Захар Беркут"?


варіанти відповідей

 "Тільки в єдності сила"

 "Тільки досвід переможе"

 "Незгода допоможе"

"Зрада допоможе"

Запитання 17

Неправильно вказано рису героя в рядку

варіанти відповідей

Тугар Вовк - зрадництво

Захар Беркут - мудрість

Бурунда - жорстокість

Максим - байдужість

Запитання 18

"Довкола кожної купи тиснулися їх тисячі, скажених, ревучих,...усі дерлися на каміння. ...Брат не знав брата у тій страшній хвиліблизької смерті; товариш мордував товариша".

Ці рядки з повісті є

варіанти відповідей

зав'язкою

розвитком дії

кульмінацією

розв'язкою

Запитання 19

Своїм оберегом тухольці вважали

варіанти відповідей

камінь Сторож

річку Стрий

гори

ліс

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест