Коли було проголошено Західноукраїнську Народну Республіку (ЗУНР)?
Як називались регулярні війська, які утворили в ЗУНР?
Хто став президентом ЗУНР?
Вкажіть дату, коли було проголошено Злуку УНР та ЗУНР.
Який державний орган було створено парламентарями, представниками політичних партій, церковними ієрархами Східної Галичини та Буковини 18 жовтня 1918 р. з метою об’єднання всіх західноукраїнських земель в одній державі у Львові?
Вмберіть рядок, в якому описано події Чортківської офензиви.
Назвіть документ, цитату з якого вказано нижче:
«Віднині народ український, визволений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об’єднаними дружними зусиллями всіх своїх синів
будувати нероздільну, самостійну Державу Українську на благо і щастя всього її трудового люду».
Виберіть рядки, в яких іде мова про Євгена Петрушевича
В якому рядку вказано зміст подій під назвою «Листопадовий зрив»?
Коли оприлюднено відозву, уривок з якої наведено:
«Дня 19 жовтня Твоєю волею утворилася на українських землях бувшої Австро-Угорської монархії Українська Держава та її найвища влада – Українська Національна Рада. З нинішнім днем Українська Національна Рада обійняла владу в столичнім місті Львові й на цілій території Української Держави…»?
Виберіть зображення герба ЗУНР відповідно до «Тимчасового основного закону».
Вкажіть керівника вояків УСС у 1918 році, під керівництвом якого вони, випередивши поляків, здійснили "листопадовий чин" та взяли владу у Львові.
Оберіть фото Президента ЗУНР
Визначте хронологічну послідовність історичних подій:
А) "Листопадовий чин" у Львові.
Б) Утворення Української Національної Ради.
В) Проголошення ЗУНР.
Г) Проголошення злуки УНР та ЗУНР.
Виберіть рядок, в якому вказано країни, які в 1918-1919 рр. захопили західноукраїнські землі відповідно до рішення паризької мирної конференції.
Оберіть фото, на якому зображено керівника "Листопадового зриву".
Як називався уряд ЗУНР?
В якому році Рада послів Антанти офіційно визнала право Польщі на володіння землями Східної Галичини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома