Прочитайте уривок зі спогадів Василя Вишиваного.
«...українські війська захопили Львів під командою УСС Вітовського... Ще того самого дня одержав я про те депешу, вислану Вітовським, який домагався в ній негайної висилки цілого легіону УСС до Львова. Я покликав до себе коменданта Микитку, команданта чернівецького вокзалу й четаря Івановича та наказав, що до 4-ї години ранку останній транспорт УСС мусить бути в дорозі на Львів. ...до 4-ї години ранку всі ешелони УСС від'їхали на Львів...»
Події, описані в уривку документа, увійшли в історію під назвою
На фото зображено
Коли оприлюднено відозву, уривок з якої наведено:
«Дня 19 жовтня Твоєю волею утворилася на українських землях бувшої Австро-Угорської монархії Українська Держава та її найвища влада – Українська Національна Рада. З нинішнім днем Українська Національна Рада обійняла владу в столичнім місті Львові й на цілій території Української Держави…»?
Яка подія увійшла в історію під назвою «Листопадовий зрив»?
Яку назву отримав уряд ЗУНР?
Вкажіть, як називалися регулярні війська ЗУНР?
Який державний орган було створено парламентарями, представниками політичних партій, церковними ієрархами Східної Галичини та Буковини 18 жовтня 1918 р. з метою об’єднання всіх західноукраїнських земель в одній державі?
Хто очолював уряд ЗУНР?
Із якого приводу Ф. Швець виголосив таку промову: «Віднині
зливаються в одно віками відділені одна від одної частини України —
Галичина, Буковина, Закарпаття і Придніпровська України — в одну
Велику Україну... Віднині Український народ, звільнений могутнім
поривом своїх власних сил, має змогу об’єднати всі зусилля своїх синів
для створення нероздільної незалежної Української Держави на добро і
щастя українського народу»?
Хто з указаних діячів був причетний до створення Західноукраїнської
Народної Республіки (ЗУНР)?
Хотинське повстання стало реакцією українців на румунську анексію:
Остаточно прилучення Закарпаття до Чехословаччини під офіційною назвою Підкарпатська Русь було закріплено договором
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома