10-А 12.09.2022
Виберіть регіони, які входили до складу Польщі
Коли Рада послів Польщі надала право володіти Сх.Галичиною?
З даного переліку виберіть терміни, які відображають ставлення до українських земель
«Осадництво» — це
Незалежність Карпатської України проголошено
Проаналізуйте листівку, зображену на фото, та виконайте завдання.
Напис на листівці:
«Громадяне!
Українці–Українки!
Пам’ятайте, що 12 лютого
Ви обираєте свій перший сойм!
На чолі кандидатів:
Батько Прем’єр о. Августин Волошин
та міністр Юліян Ревай.
Чи Ви вірите цим людям?
ТАК!»
Листівку присвячено події, що була передумовою для
Проаналізуйте фрагмент історичного документа
та виконайте завдання до нього
«Ще не минуло місяця, як ми вдало перейшли кордон і вступили до лав Січі й уже вчора зіткнулися з наступом ворожого війська та прийняли нерівний бій. Сьогодні Сойм проголосив незалежність Карпатської України. Новообраний Президент відразу звернувся до Німеччини з проханням про взяття країни під охорону Рейху та недопущення захоплення її. Відповіді ще немає…»
У складі якої держави українські землі мали назву «східні креси»?
Яка подія спонукала до ухвалення цитованого документа? «1. Карпатська Україна є незалежна Держава. 2. Назва Держави є Карпатська Україна. 3. Карпатська Україна є республіка на чолі з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України. 4. Державною мовою Карпатської України є українська мова. 5. Барвами державного прапора Карпатської України є синя і жовта...»
На початку 1920-х рр. польський уряд поділив територію країни на дві господарські зони: Польщу «А» та Польщу «Б». Що стало одним із наслідків такого кроку для соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель?
Яка політична партія, що діяла на Західній Україні в 1930-х рр., використовувала терористичні методи боротьби?
Назву якого договору пропущено в цитованому документі:
«У 1923 р. Рада послів Антанти в Парижі надала Польщі всі юридичні права на володіння Східною Галичиною. Рада визнала східні кордони Польської держави, встановлені ___»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома