У якій країні в 1920—1930-ті рр. діяли Український вільний університет та Українська аграрна академія?
У складі якої держави українські землі називалися «східні креси»?
У 1920-ті рр. українські школи були ліквідовані на українських землях, що входили до складу:
Терористична діяльність ОУН проти польських урядових кіл у 1930-ті рр. була:
Яке визначення розкриває зміст поняття «осадництво»?
Масові репресії щодо українського населення Галичини, здійснені польським урядом восени 1930 р., отримали офіційну назву:
Війська якої країни в березні 1939 р. окупували Карпатську Україну?
Які західноукраїнські землі в результаті подій 1918—1919 рр. увійшли до складу Чехословаччини?
Які поняття слід використовувати, характеризуючи розвиток західноукраїнських земель у 1920—1930-ті рр.?
Основою ідеології та діяльності якої партії став «інтегральний націоналізм»?
Яка подія спонукала до прийняття документа, уривок з якого наведено?
«1. Карпатська Украяна є незалежна Держава.
2. Назва Держави є: Карпатська Україна.
3. Карпатська Украяна є республіка на чолі з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України.
4. Державною мовою Карпатської України є українська мова.
5. Барвами державного прапора Карпатської України є синя і жовта...»
Коли було створено українську політичну організацію, програмові засади якої наведено: «У часи вольної боротьби лише національна диктатура, створена в ході національної революції, може забезпечити внутрішню силу Української Нації та найбільшу її відпорність назовні»?
Хто із зображених на ілюстраціях історичних діячів був засновником Організації українських націоналістів (ОУН)?
На якій ілюстрації зображено президента Карпатської України?
Герб якого державного утворення зображено на рисунку?
Назви держав, до складу яких у 20-30-х рр. входили західноукраїнські землі:
Сутність утраквістичних шкіл:
Сутність Організації українських націоналістів:
Для якого року були характерними події, описані в уривку з історичного джерела:
«У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищене приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати: "Хай живе Пілсудський!"...»?
Рада послів Антанти 1923 р. надала Польщі всі юридичні права на володіння
Який наслідок для економічного розвитку західноукраїнських земель мав поділ країни на Польщу «А» та Польщу «Б»?
Доповніть твердження.
Організація українських націоналістів (ОУН) боролася за
1 визволення України використовуючи терор;
2 нормалізацію стосунків з польським урядом;
3 добросусідське співіснування народів;
4 возз'єднання з радянською Україною;
5 самостійну соборну Українську державу.
Установіть відповідність між поняттям та його значенням.
Поняття
1 східні креси
2 осадництво
3 «пацифікація»
4 полонізація
Значення
А політика планованого заселення українських земель військовими та цивільними колоністами, здійснювана урядом Польщі в 1920-х рр.
Б адміністративна уніфікація українських земель, здійснювана урядом Румунії у 1920-х — першій половині 1930-х рр.
В політика польського уряду, спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців
Г репресивна акція із застосуванням поліції та армії проти українського населення, проведена поляками в 30-х рр. XX ст.
Д польська назва своїх територій, заселених переважно непольським населенням: українцями, білорусами, литовцями
Установіть послідовність подій.
А Утворення ОУН
Б Проголошення незалежності Карпатської України
В Здійснення польською владою політики пацифікації
Г Татарбунарське повстання
До складу яких держав входили західноукраїнські землі в 1921—1938 рр.?
1 Угорщина
2 Румунія
3 Польща
4 Чехо-Словаччина
5 Австро-Угорщина
6 Болгарія
7 УРСР
Які з наведених міжнародних мирних договорів 1919—1923 рр. визначали подальшу долю українських земель?
1 Версальський договір
2 Сен-Жерменський договір
3 Нейїський договір
4 Тріанонський договір
5 Севрський договір
6 Ризький договір
7 Лозаннський договір
Історичний діяч, зображений на фото, - це...
Армія Карпатської України мала назву…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома