Хто був першим керівником (головою проводу) Організації українських націоналістів?
Уряд якої країни вживав упродовж 1920 – 1930-х років описані нижче заходи?
«На Волині та Поліссі протягом п’яти років осаджено понад 8 тисяч родин військових. Дано їм, за розпорядженням уряду, найкращі землі від 20 до 80 га, деревину на будівництво, грошей чимало».
У якому з періодів польської політики щодо українських земель відбулася акція - пацифікація.
Що означає розподіл польськіх земель на Польщу "А" та Польщу "Б"?
У якому році відбулися події, що увійшли в історію під назвою «Татарбунарське повстання»?
Яка подія спонукала до ухвалення цитованого документа? «1. Карпатська Україна є незалежна Держава. 2. Назва Держави є Карпатська Україна. 3. Карпатська Україна є республіка на чолі з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України. 4. Державною мовою Карпатської України є українська мова. 5. Барвами державного прапора Карпатської України є синя і жовта...»
Яка політична партія, що діяла на Західній Україні в 1930-х рр., використовувала терористичні методи боротьби?
На початку 1920-х рр. польський уряд поділив територію країни на дві господарські зони: Польщу «А» та Польщу «Б». Що стало одним із наслідків такого кроку для соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель?
Незалежність Карпатської України проголошено
Яка країна проводила наступні заходи щодо українськиї земель?
Промисловий розвиток відсталий, незважаючи на державні капіталовкладення: край перебував на рівні XVIII ст.
Зберігалися високі орендна плата за землю, штрафи й податки.
Аграрне питання частково вирішено шляхом передання селянам окремих земель угорських поміщиків
•Методи боротьби: просвітництво, саботаж, індивідуальний терор проти урядовців та українців-прибічників нормалізації відносин з Польщею, співпраця з країнами — ворогами Польщі та СРСР.
Це методі партії...
Хто автор ідеології?
• — інтегральний націоналізм : нація — абсолютна цінність; мета виправдовує засоби; ініціативна меншість має право на творче насильство над рештою; політичні партії та класи мають об’єднатися заради мети; майбутню Українську державу має очолити вождь із необмеженою владою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома