Засновником Греко-Католицької Львівської богословської академії був
Планомірне заселення "східних кресів" у 1921-1922 рр польськими військовими і цивільними називалося ...
НЕ було метою створення УНДО
У 1920 р. УВО очолив ...
Закарпатська Україна увійшла до складу Чехословаччини на основі ...
Визначте правильну послідовність подій:
а) Татарбунарське повстання;
б) проголошення незалежності Карпатської України;
в) вибори до Сойму Карпатської України;
г) окупація угорськими військами Карпатської України
Визначте хибне твердження. З ухвали Сойму Карпатської України (15 березня 1939 р.)...
Сутність та особливості національної політики даної держави полягала у збереженні демократичних традицій, розвитку економіки краю, розбудові інфраструктури. Політичне життя українців,які опинилися у складі даної держави було насиченим, на виборах до парламенту виборювало місця до 30 українських партій. Розвивався українофільський рух, русофільство, комунізм. За Сен-Жерменським договором від 10 вересня 1919 р. дана держава взяла на себе зобов'язання надати автономію краю
Для Закарпаття Мюнхенська угода обернулася
Якщо порівнювати усі чотири держави, у складі яких жили українці в міжвоєнний період, українцям у цій державі велося найгірше.Уряд даної держави провадив щодо національних меншин політику культурної асиміляції, мова даної держави стала єдиною в освіті, управлінні і навіть церкві. До 1928 року на Буковині діяв надзвичайний стан і було обмежено політичну діяльність. Уряд, подібно сусідньої держави, сприяв переселенню населення в регіони населені українцями. Українські прізвища міняли на свій лад. Зрештою у 1924 році там спалахнуло Татарбунарське повстання, яке жорстко придушили.
"Східні креси" - це...
Польща проводила серію репресивних заходів «замирення» проти українських діячів та культурних установ. У 1934 році було створено концтабір «Береза Картузька», де утримували противників режиму, серед яких, звичайно, були й українці. Ці акції, начебто, мали усмирити українців, натомість радикалізувала два підпільних напрями — комуністичний та націоналістичний.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома