Біорізноманіття -це
Установити відповідність між джерелами забруднення та забруднювачами:
1. Газоподібні речовини
А. Побутове сміття
2. Тверді відходи
Б. Сільське господарство
3. Забруднення грунтів
В. Автомобільний транспорт
Установити відповідність " Вплив людини на біосферу":
1. Прямий
А. Насадження дерев на звалищах
2. Непрямий
Б. Вирубка лісів
3. Позитивний
В. Будівництво театрів
Установити відповідність " Основні напрямки охорони біосфери":
1. Наукове
А. Прийняття і виконання законів
2. Законодавче
Б. Вивчення законів розвитку природи
3. Моральне
В. Екологічний світогляд
Заповідник -це
Установити співвідношення між Державними документами і ключовими визначеннями:
1. Червона книга
А. Внесені організми, які зникли
2. Зелена книга
Б. Внесені живі організми, які охороняються
3. Чорний список
В. Занесені рідкісні і зникаючі угрупування
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома