Практичне заняття №5. Захист Прав Споживачів.

Додано: 1 лютого
Предмет: Правознавство, 9 клас
Копія з тесту: Захист прав споживачів
12 запитань
Запитання 1

Хто(що) відповідно до Закону, захищає права споживачів?

варіанти відповідей

Національна поліція

Суд

Держава

Адвокат

Запитання 2

В яких випадках споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний

варіанти відповідей

Якщо товар не задовільнив його за формою

Якщо товар не сподобався родичам споживача

Якщо товар не може бути використаний за призначенням

Якщо товар був зіпсований під час експлуатації

Запитання 3

Час протягом якого споживачеві мають повернути кошти у разі розірвання договору купівлі та поверненню.

варіанти відповідей

Не пізніше ніж через 7 днів

Протягом 10 днів

Протягом місяця

Не пізніше ніж через 14 днів

Запитання 4

Які дані кредитної картки клієнт зобов'язаний надати працівнику банку для забезпечення надійної роботи картки

варіанти відповідей

Ріn код картки

Номер картки

Ніякі

Ідентифікатор картки

Ікону

Запитання 5

Яку суму особа має повернути банку через рік, якщо вона взяла кредит 20000 грн. під 15% річних. Так, трішки математики))

варіанти відповідей

3600 грн.

23600 грн

залишу гроші собі, можу собі дозволити

23000 грн.

Запитання 6

Розмір моральної шкоди визначається рішенням суду

варіанти відповідей

Не менше як 50% від матеріальної шкоди

Незалежно від розміру матеріальної шкоди

Як щомісячна виплата не менше ніж 5% від матеріальної шкоди

Така ж сама як матеріальна шкода

Запитання 7

Після купівлі телефону вже на третій день, Оксана, вирішила повернути його до магазину, тому що він помер від зустрічі з асфальтом.


В магазині заявили, що треба було вмикати режим польоту, залишився б цілим))

варіанти відповідей

Оксана має право повернення адже не пройшло 14 днів після купівлі))

Оксана має право повернення адже в наявності товарний чек на телефон))

Оксана має право повернення адже немає ознак механічного псування))

Оксана не має право повернення адже псування відбулось з її вини((

Запитання 8

Надія у вересні 2020 року придбала у магазині «Магніт» фен із гарантійним строком один рік. Феном Надії користувався молодший брат Сергій – сушив свого кота

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░░░░░░░░░

░░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░▄░░░░░░░▀▄░░░░░░░

░░░░░░░░█░░▄░░░░▄░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░

░░░░░░░░█░░░░░░░░░░░░▄█▄▄░░▄░░░█░▄▄▄░░░

░▄▄▄▄▄░░█░░░░░░▀░░░░▀█░░▀▄░░░░░█▀▀░██░░

░██▄▀██▄█░░░▄░░░░░░░██░░░░▀▀▀▀▀░░░░██░░

░░▀██▄▀██░░░░░░░░▀░██▀░░░░░░░░░░░░░▀██░

░░░░▀████░▀░░░░▄░░░██░░░▄█░░░░▄░▄█░░██░

░░░░░░░▀█░░░░▄░░░░░██░░░░▄░░░▄░░▄░░░██░

░░░░░░░▄█▄░░░░░░░░░░░▀▄░░▀▀▀▀▀▀▀▀░░▄▀░░

░░░░░░█▀▀█████████▀▀▀▀████████████▀░░░░

░░░░░░████▀░░███▀░░░░░░▀███░░▀██▀░░░░░░

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░



У грудні того ж року фен зламався. Магазин відмовився провести безоплатний ремонт виробу, не дивлячись на те, що гарантійний строк ще не закінчився

варіанти відповідей

Магазин зобов'язаний був провести безоплатний ремонт, адже гарантійний строк не закінчився

Для безоплатного ремонту необхідно було надати товарний чек

Порушення Закону "Про захист прав споживачів" не було, оскільки споживачем було порушено правила використан­ня товару

Для безоплатного ремонту необхідно було звернутись до майстерні

Запитання 9

Чи зобов'язаний продавець надати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу

варіанти відповідей

Так, зобов'язаний

Зобов'язаний, якщо його вимагає споживач

Зобов'язаний тільки на продовольчі товари

Зобов'язаний тільки на непродовольчі товари

Запитання 10

До якої інстанції повинен звернутись споживач у разі відмови продавця обміняти (прийняти) товар, який зіпсувався протягом гарантійного періоду

варіанти відповідей

До національної поліції

До суду

До адвоката

До прокуратури

Запитання 11

З якої дати обчислюється строк придатності продовольчих товарів

варіанти відповідей

З дати виготовлення товару

З дати продажу товару

З дати доставки товару до магазину

З дати збору врожаю для виготовлення товару

Запитання 12

Микола у вересні 2014 року придбав у магазині «Магніт» холодильник , на який було встановлено гарантійний строк тривалістю в один рік. З 1-го листопада того самого року холодильник перестав морозити. Відремонтувати виріб не вдалося. 15-го листопада 2014 року Миколі замінили холодильник  на аналогічний. 10 листопада 2015 року  він знову вийшов з ладу. У магазині покупцеві відмовили у проведенні безоплатного ремонту. Чи порушені права спроживача?

варіанти відповідей

Ні не поругені, адже гарантійний термін закінчився у вересні 2015 року

Так порушеня, адже під час обміну товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну

Ні не порушені, адже магазин вже обміняв непрацюючий холодильник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест