Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист України».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Методи пошуку людей з-під завалів:
Аварійно-рятувальні роботи спрямовані на:
Що повинні мати при собі евакуйовані громадяни?
Який метод пошуку полягає у визначені місця, де є постраждалий, за допомогою тепла його тіла
Система екстреної допомоги населенню здійснюється за єдиним телефонним номером:
До сил цивільного захисту належать:
У разі НС громадяни України мають право на .....
Дії населення у будинку під час пожежі:
Який метод пошуку полягає у визначені місця, де є постраждалий, за допомогою тепла його тіла
Система державних заходів, які проводяться в епідемічному осередку для запобігання поширенню інфекційних захворювань із вогнища ураження та для повної ізоляції і ліквідації його – це:
Евакуація – це:
Для захисту органів дихання від отруйних речовин, що є хімічною зброєю, використовують:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома