У разі виникнення короткого замикання на землю на щиті:
У випадку спрацювання сигналізації контролю нагрівання букс(СКНБ) на щиті:
У разі вимушеної зупинки пасажирського поїзда на перегоні, якщо рух поїзда не може бути відновлений протягом 20 і більше хвилин і немає можливості утримувати поїзд на місці на автогальмах, провідники за сигналом машиніста «Гальмувати» повинні привести в дію ручні гальма:
При виявленні пожежі у вагоні провідник зобов’язаний:
За виявлення несправності електрообладнання, пультів та щитів управління провідник повинен:
При виникненні саморозчепу у поїзді провідники, після зупинки вагонів повинні:
У випадку виявлення локомотивною бригадою відмови автогальм у поїзді, за марної спроби зупинити поїзд, остання подає сигнал загальної тривоги
При екстреному гальмуванні (вимушеній зупинці пасажирського поїзда на перегоні із вагона поїзда стоп-краном) або через порушення цілісності гальмівної магістралі провідник повинен з’ясувати причину зупинки поїзда
Після відпускання машиністом локомотива автогальм, провідник вагона зобов’язаний
При вимушеній зупинці поїзда на перегоні петарди укладаються на колії у відповідності
Що необхідно зробити провіднику пасажирського вагону при самогальмуванні , до того як зірвати стоп -кран
У яких випадках зривається стоп- кран
Відпускни паводок у пасажирському вагоні знаходиться на підлозі між...
Утворення повітряних пробок у трубах системи опалення відбувається в наслідок
Якщо стоянка поїзда менше 5 хвилин, то посадка пасажирів до вагону( при наявності проїздного документу на данний потяг) дозволяється ,,,,,
При спрацюванні СКНБ стоп-кран дозволено зривати
При винекненні пожежі ( якщо неможливо ліквідувати власними силами) поїзд дозволяється зупинити стоп краном у наступних місцях
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома