Запліднення. Етапи онтогенезу.

Додано: 4 лютого 2023
Предмет: Біологія, 9 клас
Тест виконано: 291 раз
20 запитань
Запитання 1

1.Вкажіть тварину у якої розвиток відбувається з метаморфозом

варіанти відповідей

1. акула

2. курка

3. лисиця

4. дощовий черв'як

5.бджола

Запитання 2

2. Вкажіть групу тварин із зовнішнім заплідненням

варіанти відповідей

1. кісткові риби

2. ссавці

3. птахи

4. плазуни

5. хрящові риби

6. амфібії

Запитання 3

3. Вкажіть переваги внутрішнього запліднення

варіанти відповідей

1. збільшується видове різноманіття

2. знижується ризик загибелі статевих клітин

3. утворюється більше нащадків

4. підвищуюсьтя шанси на виживання

5.розвиток нащадків всередині материнського організму

Запитання 4

4.Встановіть відповідність між організмами та особливостями онтогенезу


А. постембріогенез прямий

Б. подвійне запліднення

В. брунькування

Г. домінування гаметофіту над спорофітом

Д. немає чергування поколінь


1. гідра

2. яблуня

3. мох

4. кіт


варіанти відповідей

1. А -1 Б - 2 В - 3 Г - 4

2. А - 4 Б - 2 В - 1 Г - 3

3. А - 4 Б - 3 В -2 Д - 1

4. А - 1 Б- 4 В - 3 Г - 2

Запитання 5

5. Встановіть послідовність розвитку тварин з перетвореннями

А. яйце

Б. лялечка

В. личинка

Г. імаго

варіанти відповідей

1. А В Б Г

2. Г А В Б

3. Г А Б В

4. А Г Б В

Запитання 6

6. Вкажить початок постембріогенезу

варіанти відповідей

1. настання статевої зрілості

2. формування генеративних органів

3. самостійне живлення

4. від моменту народження

Запитання 7

7. Назвіть один з періодів онтогенезу покритонасинних

варіанти відповідей

1. генеративний

2. вегетативний

3. квітковий

4.ювенільний

5. зародковий

Запитання 8

8. Подвійне запліднення притаманне тількі рослинам відділу

варіанти відповідей

1. мохоподібні

2. папоротеподібні

3. водорості

4. покритонасінні

5. голонасінні

Запитання 9

9. Назвіть прізвище вченого, якій відкрив подвійне запліднення

варіанти відповідей

1. С. Г. Навашин

2. К. А. Тимірязев

3. І.І Мечников

4. І.М. Сеченов

Запитання 10

10. Вкажіть помилкове твердження

варіанти відповідей

1. у хвойних у життєвому циклі переважає гаметофіт

2. органогенез- це індивідуальний розвиток

3. Прямий розвиток тварин характеризується наявністю личинкової стадії

4. у папоротей подвійне запліднення

5. постембріогенз триває від запліднення до смерті

6. усі твердження вірні

Запитання 11

11. Соматичні клітини мають диплоїдний набір хромосом, утворюються шляхом мітотичного поділу

варіанти відповідей

1. так

2. ні

Запитання 12

12. Постембріогенез тварин може бути з метаморфозом

варіанти відповідей

1. так

2. ні

Запитання 13

13.Якій набір хромосом має ендосперм?

варіанти відповідей

1. гаплоїдний

2. диплоїдний

3. триплоїдний

4. тетраплоїдний

5. поліплоїдний

Запитання 14

15. Укажіть вірну послідовність етапів ембіогенезу


А. морула

Б. гаструла

В. нейрула

Г. бластула

Д. зигота

Е. дробіння

варіанти відповідей

1. А Б Г Д Е В

2. Д Е А Г Б В

3. Е Д А Г В Б

4. Д А Е В Б Г

Запитання 15

16. Вкажіть стадію ембріогенезу

варіанти відповідей

1. дробіння

2. нейруляція

3. бластуляція

4. гаструляція

5. запліднення

Запитання 16

16. Якій тип постембріогенезу притаманний цієї тварині

варіанти відповідей

1. прямий з повним перетворенням

2. непрямий з повним перетворенням

3. непрямий з неповним перетворенням

4.прямий з неповним перетворенням

Запитання 17

17. Біологічне значення акросоми

варіанти відповідей

1.забезпечує рух хвоста

2. синтезує енергію АТФ

3. виконує захисну функцію

4.сприяє розчиненню оболонки овоцита

5.забезпечує позаядерну спадковість

Запитання 18

18. Розвиток пуголовка відбувається під дією гормона

варіанти відповідей

1.тироксина

2. адреналіна

3.мелатоніна

4.окситоцина

Запитання 19

19. Як називаються клітини, які дають початок клітинам тількі одного типу

варіанти відповідей

1. плюріпотентні

2. уніпотентні

3. тотипотентні

Запитання 20

20. Які структури визначають відмінність ознак самки від самця

варіанти відповідей

1. геном

2. аутосоми

3. гетерохромосоми

4.гомологічні хромосоми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест