Який процес був характерний для духовного життя в Україні в період політичної та економічної лібералізації суспільства (1953-1964 рр.)?
Оберіть відповіді, які вказують на передумови зародження дисидентського руху в Україні. (3 правильні відповіді)
Оберіть зовнішні фактори, що сприяли формуванню опозиційних настроїв в Україні: (3 правильні відповіді)
Оберіть варіанти відповідей, що вказують на мету дисидентського руху: (3 правильні відповіді)
Що було характерною особливістю УРСС?
Які форми боротьби використовували дисиденти у своїй діяльності? (2 правильні відповіді)
Факти з життя якого українського суспільно-політичного діяча подано нижче? «Юрист, правозахисник, один із засновників Української робітничо-селянської спілки. Арештований за «антирадянську агітацію та пропаганду» й засуджений до страти, згодом заміненої п’ятнадцятирічним ув’язненням. Автор книги «Сповідь у камері смертників». Нагороджений медаллю імені Святого Володимира «Борцям за волю України».
Що було характерним для українського дисидентського руху середини 1950 – початку 1960-х рр.?
Хто є автором цитованого документа: «Ми боремося за самостійну Україну... Методи досягання цієї мети – мирні, конституційні... Завдання... полягає в тому, щоб домогтися: встановлення режиму законності; відновлення й дотримання демократичних норм Конституції; скасування посад партійної номенклатури та відновлення принципу верховенства в суді безпосередньо народом; скасування антиконституційного закону, за яким комуніста не можна судити, доки райком партії не виключить його з КПРС…»?
Оберіть варіанти, які вказують на основне завдання, що ставила перед собою Українська робітничо-селянська спілка: (2 правильні відповіді)
Із перерахованих творів оберіть ті, що є першими і найбільш поширеними самвидавними творами: (2 правильні відповіді)
Які форми позасудових переслідувань проти дисидентів використовувала влада? (2 правильні відповіді)
Яка із течій дисидентського руху виступала за дотримання Конституції та законів,ідей гуманізму та демократії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома