Яке визначення відповідає поняттю «номенклатура»?
Визначний учений-літературознавець, автор праці «Інтернаціоналізм чи русифікація»?
Встановіть відповідність
1 вмирання, чисельне переважання показників смертності над показниками народжуваності
2 у СРСР неофіційне копіювання і розповсюдження творів, не схвалених радянським режимом
3 панівна партійна еліта в СРСР, що цілком контролювала всі сфери життя суспільства.
4 період правління Л.Брежнєва (1964 – 1982 рр.), який характеризувався політикою, що заперечувала будь-які спроби оновлення суспільства, консервувала існуючий режим, наслідком чого стало наростання кризи радянського ладу
5 часткова реанімація сталінської командно-адміністративної системи
А. Застій Б. Самвидав В. Номенклатура Г. Депопуляція
Визначте учасника десидентського руху за уривком з біографічного нарису:
" ...у вересні 1965 року виступив в Києві в кінотеатрі "Україна" з повідомленням про арешти серед представників української інтелігенції в Києві та Львові...
...у грудні 1965 звернувся з листом- протестом до першого секретаря ЦК КПУ Петра. Шелеста та Голови Ради Міністрів УРСР Володимира. Щербицького....
...одна з його праць, на думку Петра. Шелеста, містила аргументи для критики національної політики ЦК КПРС
Основні вимоги дисидентів до влади полягали в...
варіанти відповідей
Наслідком розвитку дисидентського руху в період «застою» стало:
Як наприкінці 1960-х — у середині 1980-х рр. називали людей, які не поділяли панівної в СРСР ідеології?
Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні у другій половині 1960-х — першій половині 1980-х рр.?
Сутність українського дисидентського руху:
Утворення підпільної організації - Українська робітничо - селянська спілка відбулося в:
Художниця, графік, автор полотен «Прип’ять. Пором», «Біля річки», співавтор вітражу «Тарас Шевченко»
Про кого з громадських діячів ідеться в спогадах сучасника: «...за своїм покликанням і з ласки Божої – поет. Він поет не тільки непересічний, а рідкісний своїм талантом і культурою. Доля призначила йому в житті ще й роль політв’язня...»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома