Визначіть препарати для лікування залізодефіцитної анемії, які застосовують перорально:
.
Визначіть препарат заліза для ін’єкцій:
Визначіть головний фармакологічний ефект препаратів заліза:
Визначіть головну фармакологічну дію кислоти фолієвої:
. Визначіть препарат, який використовують для специфічного лікування мегалобластичної
(β12–дефіцитної) анемії:
До якої фармакологічної групи належить такі препарати: метилурацил, пентоксил?
До якої фармакологічної групи належить кардіомагніл?
якій дозі кислота ацетилсаліцилова має антиагрегантну дію?
Визначіть фармакологічну дію кардіомагнілу:
Визначіть активний гемостатичний засіб, який застосовується для невідкладної допомоги
при кровотечах, профілактики післяопераційних кровотеч, вводять внутрішньовенно,
внутрішньом’язово, перорально:
Визначіть показання до призначення етамзилату (дицинону):
Визначіть препарати, які застосовують для лікування кровотеч:
До якої фармакологічної групи належить такі препарати: гепарин, фраксипарин, клексан?
Визначіть головний фармакологічний ефект гепарину:
9. Яке ускладнення може виникнути при передозуванні гепарину?
Визначіть препарати, які належать до низькомолекулярних гепаринів, застосовують для
профілактики тромбозів, тромбоемболій, вводять підшкірно один раз на добу:
Визначіть гемостатичний засіб, який має такі властивості: належить до коагулянтів, є
синтетичним аналогом вітаміну К, стимулює утворення протромбіну в печінці, дія настає
через 16-24 години:
.
Визначіть препарати, які пригнічують зсідання крові, застосовуються перорально для
профілактики та лікування тромбозу периферичних, коронарних, мозкових артерій,
вторинної профілактики інфаркту міокарду:
Визначіть препарат, який сприяє розчиненню тромба, застосовується для лікування
гострого інфаркту міокарда, інсульту, ефективний в перші години захворювання:
Визначіть препарат, який має такі властивості: пригнічує фібриноліз, застосовується
перорально та внутрішньовенно краплинно, призначають для лікування кровотеч:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома