Назва політичного режиму періоду "застою", який характеризувався спробою поновлення деяких рис сталінського режиму без заходів масових репресій.
Одна з характерних ознак суспільно-політичного життя СРСР наприкінці 1970-х - на початку 1980-х рр. - це
Сукупність управлінців, призначуваних на керівні посади - це
Укажіть автора.
На доручення М.Суслова в АН УРСР підготували розгромну рецензію на його книжку "Україна наша Радянська", у якій автора звинувачували в націоналізмі. Журнал "Комуніст України" опублікував її без підписів, як редакційну статтю. Кампанія боротьби здійснювалася під керівництвом нового секретаря ЦК КПУ з питань ідеології В.Маланчука.
Визначте риси політики першого секретаря ЦК КПУ Петра Шелеста.
Визначте риси політики першого секретар ЦК КПУ Володимира Щербицького.
Яке суспільне явище радянської дійсності другої половини 1960–1980-х рр. відображає карикатура?
Про кого мова?
Учасник дисидентського руху з середини 1960-х. У 1967 р. випустив у самвидаві книгу «Лихо без розуму», у якій йдеться про події 1965 р., Коли за «антирадянську» діяльність було заарештовано та засуджено 20 українських інтелігентів, книжка стала першою грунтовною працею про ситуацію в Україні, яка потрапила на Захід після Другої світової
війни й привернула увагу світової громадськості до українського питання.»
Що стало результатом реформ О. Косигіна, що проводилися у другій половині 1960-х рр.?
Укажіть риси, притаманні розвитку народного господарства УРСР упродовж другої половини 1970-х — 1980-х рр.
У статті 6 Конституції УРСР 1978 р.
Установіть відповідність між визначеннями та поняттями.
1 «Самвидав»
2 дефіцит
3 номенклатура
4 «розвинутий соціалізм»
А форма діяльності дисидентів, видання їх творів за кордоном
Б недостача якісних товарів
В Підпільна література, що створена дисидентами й таємно поширювалася в СРСР в обхід державної цензури
Г найдосконаліша форма суспільного устрою, перший крок у побудові комунізму
Д панівний клас радянського суспільства, партійно-державне керівництво
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома