Засвоєння лекцій 1 та 2

Додано: 7 жовтня
Предмет:
8 запитань
Запитання 1

Розвиток системи і змісту навчання в сучасному світі відбувається в контексті глобальних освітніх тенденцій, серед яких науковці виділяють:

варіанти відповідей

адаптацію освітнього процесу до запитів і потреб особистості

орієнтацію навчання на особистість, забезпечення можливостей її

саморозкриття

масовий характер освіти та її неперервність як нову якість

Запитання 2

Класифікація інновацій в освіті -

варіанти відповідей

як новостворені (застосовані) або вдосконалені освітні, виховні, психолого-педагогічні та управлінські технології, методи і авторські моделі освітнього продукту, що істотно підвищують якість, результативність та ефективність освітньої діяльності

як науки про педагогічні нововведення, що вивчає процеси розвитку освітніх систем на основі розробки, розповсюдження та освоєння новацій, ефективності інноваційних змін, які впливають на перебіг і якість результатів освітнього процесу

досить складне методологічне завдання, що зумовлено складністю понять «інновація», «педагогічна інновація» та «інновація в освіті», що також ускладнює однозначне визначення критерію класифікації інновацій

Запитання 3

Технологія навчання – це

варіанти відповідей

 спосіб реалізації змісту навчання, передбаченого навчальними програмами, що репрезентує систему форм, методів і засобів навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення поставлених цілей

організація процесу навчання як організацію навчальної діяльності учнів і переорієнтацією цього процесу на постановку і розв'язання навчальних задач самими учнями

Запитання 4

Ким представлена класифікація педагогічних інновацій?

варіанти відповідей

І. Дичківська

А. Макаренко

В. Сухомлинський

Запитання 5

В якому році розроблено Концепцію Нової української школи?

варіанти відповідей

2014

2022

2016

2017

Запитання 6

Оберіть критерії оцінювання освітніх інновацій:

варіанти відповідей

новизна (наявність/відсутність аналогів у вітчизняній освітній практиці)

відповідність цілям освіти, освітнім потребам споживачів

освітніх послуг, заявленим цілям і завданням перетворень

результативність та ефективність (підвищення якості освіти, освітніх послуг, покращення в діяльності освітніх закладів у результаті запровадження інновації; відповідність результатів

упровадження інновації об’єктивно існуючим ресурсам)

розробка різних концептуальних підходів до освіти, спроможних

вирішувати проблеми самореалізації та самовизначення

особистості

Запитання 7

Оберіть основні етапи розвитку технологій навчання:

варіанти відповідей

 традиційний вид навчання

програмований вид

проблемний вид навчання

інтерактивний вид навчання

Запитання 8

Оберіть ключові характеристики технологій навчання

варіанти відповідей

Концептуальність

Керованість

Відтворюваність

Ефективність

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест