Літо – це час відпочинку та перезавантаження.
Пригадайте уроки етики цього навчального року: порівняйте все те, про що ми читали, обговорювали, переглядали, спілкувалися на різні теми з тим, що відбувається у вашому житті. Пам'ятайте та виконуйте Золоте правило етики.
Спробуйте використовувати нові слова, які ми вивчили цьогоріч. Чим більше ви зможете сказати, тим більше зможете осмислити. А чим більше у вас буде думок, тим вільніші ви будете.
Читайте. Не багато, скільки зможете. Але не тому, що ви зобов’язані це робити. Читайте, тому що літо надихає на мрії та пригоди, а читання – це як політ.
Уникайте всього, що приносить вам негатив і відчуття порожнечі (речей, ситуацій і людей). Шукайте натхнення і друзів, які вас збагачують, які розуміють вас і цінують такими, як ви є.
Якщо ви відчуваєте смуток і страх, не хвилюйтеся: літо, як і будь-яка інша прекрасна річ у житті, може привести душу в сум’яття. Ведіть щоденник, описуйте те, як почуваєтеся (а у вересні, якщо захочете, ми це разом почитаємо). Або поговоріть з родиною, розкажіть що вас турбує.
Якщо є бажання танцювати - танцюйте й не соромтеся нічого. Скрізь, де завгодно: хоч на танцполі, хоч у своїй кімнаті на самоті. Літо – це танець, і нерозумно не брати в цьому участі.
Хоча б один раз сходіть зустріти світанок. Стійте мовчки та глибоко дихайте. Закрийте очі та відчуйте вдячність.
Будь ласка, не вживайте лайливих слів. Будьте ввічливими й добрими.
Влаштуйте пікнік із своєю родиною. Будьте такими ж щасливими, як сонячне світло, і такими ж вільними, як вітер.
Дивіться хороші фільми з глибокими емоційними діалогами (українською мовою), щоб одночасно збагатити свою мову та розвинути здатність відчувати й мріяти. Нехай кіно не закінчується для вас разом із фінальними титрами, проживайте його знову й знову, включайте позитивні моменти в досвід цього літа.
У яскравому сонячному світлі ранку та спекотними літніми вечорами мрійте про те, яким може й повинне бути життя.
Зробіть все від вас залежне, щоб ваше літо було мирним, безпечним та щасливим!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома