Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності.

Додано: 11 жовтня 2023
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
14 запитань
Запитання 1

Серед запропонованих варіантів, оберіть ті, що вказують на негативні наслідки Версальсько-Вашингтонської системи:

варіанти відповідей

були ухвалені рішення щодо збереження територіальної цілосності Китаю

молода Німецька держава сплачувала репарації

створення Ліги Націй — першої міжнародної організації

було зруйновано стару систему господарських зв’язків

Запитання 2

З якою метою була скликана конференція в Генуї?

варіанти відповідей

економічне відновлення Центральної та Східної Європи

виробити мандатну систему

післявоєнне врегулювання у світі

для подолання обстановки нестабільності й напруженості.

Запитання 3

Оберіть відповіді, які вказують на причини того, що Росія змогла вперше бути запрошена на конференцію в Генуї:

варіанти відповідей

більшовицький режим офіційно відмовився від гасла світової соціалістичної революції

Росія відмовилась від політики «воєнного комунізму» й почала впроваджувати «нову економічну політику»

Росія дозволила розташовувати на власній території іноземні випробувальні центри

Росія погодилася сплачувати репарації

Запитання 4

Чому Генуезька конференція закінчилася безрезультатно?

варіанти відповідей

Росія не приїхала на конференцію

країни не знайшли порозуміння у вирішенні питання стосовно грошових компенсацій, що стосувалися періоду війни

виникли протиріччя серед новостворених держав Європи

договір фактично принижував державну й національну гідність Німецької держави

Запитання 5

Який договір став першим міжнародним правовим документом, який свідчив про визнання Росії як радянської держави?

варіанти відповідей

пакт Бріана -Келлога

Лозанський договір

Локарнський договір

Рапальський договір

Запитання 6

Що стало причиною того, що Франція й Бельгія окупували територію Рурського вугільного басейну та Рурської області?

варіанти відповідей

Франція хотіла здобути гегемонію

виникли суперечності між Францією та Великою Британією

Німеччина не сплачувала репарації

Франція хотіла повернути втрачену територію Руру

Запитання 7

Оберіть основні положення плану Дауеса :

варіанти відповідей

створювались умови для іноземних інвестицій в економіку Німеччини;

Німеччина зобов’язалась вчасно виплачувати репарації;

Франція мала ввести свої війська до Рура;

встановлення дипломатичних стосунків без застосування зброї

Запитання 8

Назовіть держави які здійснили окупацію Руру і чим закінчилася ця окупація?

варіанти відповідей

Франція

Польща

Бельгія

Люксембург

Запитання 9

Які питання, із запропонованих, розглядалися на Гаазькій конференції ?

варіанти відповідей

про повернення націоналізованого майна колишнім власникам

питання про встановлення контролю над ринками збуту сировини

питання про кредити РРФСР

відкрити свій ринок для американських товарів

Запитання 10

 Яка країна зайняла провідну роль на конференції в Лозанні?

варіанти відповідей

Велика Британія

Туреччина

США

Румунія

Запитання 11

Серед запропонованих варіантів оберіть ті,що були врегульовані конвенцією про Чорноморські протоки, ухваленою у 1923 р.?

варіанти відповідей

вільний перехід через Босфор і Дарданелли

економічна та політична блокада радянської Росії

демілітаризацію зони проток Босфор і Дарданелли

угоди про військово-технічне співробітництво

Запитання 12

Який договір забезпечував недоторканність кордонів між Францією, Бельгією, Німеччиною?

варіанти відповідей

Рейнський гарантійний пакт

Версальський договір

Договір 9 - ти держав

пакт Бріана - Келлога

Запитання 13

Коли було прийнято пакт Бріана - Келлога?

варіанти відповідей

січень 1923 р.

липень 1924 р.

серпень 1929 р.

серпень 1928 р.

Запитання 14

Оберіть відповідь, яка вказує на питання, що розглядалося на Локарнській конференції:

варіанти відповідей

 врегулювати становище на Близькому Сход

створення системи колективної безпеки й запобігання війні

 заборона використання хімічної й бактеріальної зброї

недоторканість кордонів між Францією, Бельгією та Німеччиною

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест