Укажіть рядок, у якому всі слова - займенники:
Присвійні займенники є в реченні:
Усі займенникові форми написано правильно в рядку:
У всіх реченнях вжито займенники, ОКРІМ:
Допущено орфографічну помилку в словосполученні:
З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник
Добре тому ковалеві, що на обі руки кує.
Усі займенники відмінюються як прикметники в рядку
Неправильно вжито форму займенника в реченні
Укажіть рядок, у якому в усіх випадках правильно визначено розряд займенника
1.Тривалий час у нас жило маля нутрії.
2.Діти назвали його Кузя.
3.Це була кумедна істота, з гостроносою мордочкою, на якій блищали темні намистинки очей.
4. Її тіло було вкрите сіро-жовтою пухнастою шерстю.
Особові займенники в родовому відмінку є в реченні
Позначте рядок займенників, які пишуться через дефіс:
Займенник виконує роль додатка в усіх реченнях, КРІМ:
Скільки займенників ужито в реченні?
Той, хто любить і поважає жінку, заслуговує на найвищу нагороду: повагу до себе, до своїх вчинків!
Визначити речення, у якому немає займенників:
Займенниками є всі слова, Окрім (цифра позначає наступне слово).
Ходи по (1)тому краю, де він ходив, (2) та збережи (3) ту землю землю, (4) що і (5) він беріг.
Неправильні форми займенників ужито в рядку:
Зворотний займенник в родовому відмінку є в реченні:
Усі займенники слід писати окремо в рядку
Установіть відповідність між займенниками та їх розрядами за значенням.
1. хто? який? котрий? скільки?
2. хто, що, чий, скільки
3. ніхто, ніякий, нікотрий, ніскільки
4. мій, свій, ваш, її
А. Присвійні.
Б. Заперечні.
В. Відносні.
Г. Питальні.
Якого займененика немає в реченні?
Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто без Батьківщини - ніщо.
Вкажіть речення з неправильно вжитим займенником
Укажи який займенник у реченні вказує на 2-гу особу однини
Ми дуже любим рідний край - і ти, і він, і я.
Усі займенники належать до одного
розряду в рядку
У реченні
Любов і повагу до батьків у наших родинах виховували змалку.
виділений займенник стоїть у ... відмінку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома