Відсутність загрози вашому життю, здоров'ю, добробуту - це..
Обери принципи, які відносяться до формули безпечної життєдіяльності
За джерелами винекнення ризики бувають...
Вкажи природні небезпеки:
Обери небезпеки соціального середовища
Визнач вид ризику у ситуації, коли порушуються шкільні правила, поводяться дивно або агресивно
Які обмеження вводяться під час воєнного стану?
Які з цих тверджень вірні?
Встановіть відповідність між дією та її результатом:
1. Не вимкнений обігрівач —
2. Використання світловідбивних елементів —
3. Використання укриттів під час тривоги —
А. Зниження ризику дорожньо-транспортних пригод
Б. Підвищення шансів виживання під час обстрілу
В. Підвищення ймовірності пожежі
Установіть порядок дій, якщо відчули запах газу (1-4).
1. Вимкніть газові прилади, перекрийте кран газопроводу та вентилі подання газу до газового обладнання.
2. Викличте аварійну службу газу за телефоном 104 і обов’язково виконайте вказівки диспетчера.
3. Терміново покиньте загазоване приміщення.
4. Відчиніть вікна та двері, створіть протяг для провітрювання приміщень.
Побутова хімія дуже допомагає нам у повсякденних справах. Важко навіть уявити миття посуду чи сантехніки без відповідних гелів, спреїв та порошків. Для того щоб убезпечити себе та близьких від негативного впливу побутової хімії, необхідно дотримуватися правил її зберігання.
Виберіть 1 правильну відповідь.
Учень 7 класу СКЛАВ ПРАВИЛА, як діяти в небезпечних ситуаціях.
В яких правилах помилки?
В автобусі бабуся почула, що дівчина скаржиться на головний біль. Старенька витягла з кишені пігулку й радить дівчині прийняти її. Що б ви порадили бабусі?
Для чого автомобілі обладнані пасками безпеки?
Дієвим захистом водія та пасажирів легкового автомобіля є:
У кузові вантажного автомобіля заборонено перевозити дітей
віком до...
Засоби захисту, які знижують ризики травмування під час ДТП
Виберіть основні правила поведінки з вибухонебезпечними предметами
В яких ситуаціях ризик є виправданим?
Обов’язковими складниками соціального середовища людини є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома