Який художній засіб простежується в поданому уривку вірша «Vivere memento»? (цикл «Веснянки» із збірки «З вершин і низин»)
Вітре теплий, брате мій,
Чи твоя се мова?
Чи на гірці світляній
Так шумить діброва?
Травко,чи се, може, ти
Втішно так шептала...
Іван Франко словами з поезії «Гріє сонечко!» (цикл «Веснянки» із збірки «З вершин і низин»):
Сійте в головах Думи вольнії,
В сірці жадобу Братолюбія,’
В грудях сміливість
До великого Бою за добро.
Щастя й волю всіх! —
звертається до:
Цикл «Осінні думи» включає в себе такі вірші:
З якого віршу циклу «Скорбні пісні» поданий уривок:
Їх шепчуть, безсонний робітник заклятий
Склада їх – сум;
Моя-бо й народна неволя – то мати
Тих скорбних дум.
Який художній засіб простежується в поданому уривку вірша “Не покидай мене, пекучий болю”?
Не покидай мене, пекучий болю,
Не покидай, важкая думо-муко
Над людським горем, людською журбою!
Рви серце в мні, бліда журо-марюко,
Не дай заснуть в постелі безучастя –
Не покидай мене, гриже-гадюко!
Яка поезія зі збірки «Зів’яле листя» є автобіографічною?
У композиції поезії «Ой ти, дівчино, з горіха зерня…» (збірка «Зів’яле листя») використано художній прийом:
До циклу “Excelsior!” І.Франка входять такі вірші:
Цикл «Профілі і маски» — це:
Що характерне для циклу І.Франка “Excelsior!”?
Які сонети циклу були записані І. Франком на обкладинках книжки, яка зберігається в архіві письменника?
У циклі «Тюремні сонети» Франко говорить про:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома