Основними критеріями каналів збуту є
Збут - це..
Розробка і реалізація збутової стратегії передбачає:
Діяльність підприємства щодо планування, реалізації та контролю за переміщенням товарів, сировини і матеріалів через широку мережу посередницьких пунктів до споживача - це..
Спеціалісти – маркетологи здійснюють прогнозування збуту за такими показниками:
Прогнозування здійснюють за наступними методами:
Комплекс заходів, які використовуються фірмою для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари (послуги) - це..
Цілі політики просування :
Комплекс маркетингових комунікацій, називаний також комплексом стимулювання, складається із основних засобів впливу:
Короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі чи продажу, товару чи послуги - це ...
Оригінальні товари, удосконалені варіанти та модифікації наявних товарів і нові торгові марки, які організація розробляє силами власного відділу досліджень і розробок
Маркетинг-мікс сфери послуг включає :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома