Здоров'я, безпека та добробут. Мозаїка завдань до розділу 2.

Додано: 6 листопада 2023
Предмет: , 5 клас
13 запитань
Запитання 1

За що відповідає права півкуля?

варіанти відповідей

Відповідальна на за уяву.

Відповідає за операції з літерами та числами

Здатність орієнтуватися в просторі.

Вивчення мов.

Запитання 2

Визначте правильні твердження.

варіанти відповідей

Корисно виконувати вправи на взаємодію півкуль головного мозку.

 Якщо людина хоче стати перукарем, математика їй не знадобиться.

 Математика — цариця наук.

Усі шкільні предмети корисні кожній людині, незалежно від її уподобань та майбутньої професії. 

Запитання 3

Оберіть вправи для розвитку лівої півкулі головного мозку

варіанти відповідей

 Писати не тією рукою, якою звикли

Розв’язувати головоломки

 Слухати музику

 Читати

Запитання 4

Оберіть поради для ефективного планування часу.

варіанти відповідей

Половину дня витрачати на ігри

Харчуватися 3–4 рази на день

 Спати не менш як 8 годин, але не більше ніж 10

Цілий день навчатися

Запитання 5

Які речі допомагають працювати швидше?

варіанти відповідей

Після школи відпочити (краще на свіжому повітрі)

Робити уроки на кухні біля мами.

Організувати комфортне місце для виконання домашніх завдань.

Після школи пограти на комп’ютері.

Запитання 6

Визначте, яке твердження істинне:

варіанти відповідей

 Якщо пишете лівою рукою, то світло має падати справа.

 Під час виконання домашніх завдань потрібно робити перерву на 15 хвилин.

 Домашні завдання потрібно виконувати без відпочинку.

Аліна зазвичай робить уроки на кухні, коли дідусь готує їжу.

Запитання 7

Оберіть, хто з дітей виконує домашні завдання у сприятливих умовах:

варіанти відповідей

Злата любить одночасно виконувати домашні завдання і дивитися мультики.

Ліна зазвичай робить уроки на кухні, коли мама готує їжу.

Міша прибирає все зайве з робочого столу перед тим, як почати робити уроки.

Ігор сідає за уроки одразу після школи.

Запитання 8

 Канали сприйняття інформації:

варіанти відповідей

Зір, слух, горова.

Слух, нюх, ноги.

Зір, слух, дотик.

Смак, дотик, руки.

Запитання 9

Оберіть правельні твердження. У день контрольної :

варіанти відповідей

 Готуйтеся! Не дозволяйте собі отримати погану оцінку через лінощі.

 Обов’язково поснідайте.

 Поверніться до своїх записів. Допишіть те, чого не вистачає. Носіть картки з собою і переглядайте їх у вільну хвилину. 

 Не спілкуйтеся з тими, хто нервує. Паніка заразна.

 Не повторюйте матеріал до останньої хвилини. Щоб розслабитися, подумайте, як буде добре, коли все скінчиться.

Запитання 10

Ви маєте розважатися і займатися улюбленими справами:

варіанти відповідей

Лише у вихідні                                

1—2 години щодня

Запитання 11

Які справи марнують час:

варіанти відповідей

Приміряти мамин одяг

Приготувати перекус

Пилососити

Читати книжку 

Годинами сидіти в інтернеті

Постійно робити селфі

Запитання 12

Хто такі візуали  ?

варіанти відповідей

Найкраще сприймають інформацію через слух.

Найкраще сприймають інформацію через зір.

Найкраще сприймають інформацію через тілесні відчуття, дотик, рух.            

Запитання 13

Хто такі кінестетики  ?

варіанти відповідей

Найкраще сприймають інформацію через слух.

Найкраще сприймають інформацію через зір.

Найкраще сприймають інформацію через тілесні відчуття, дотик, рух.            

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест