Чи можеш ти віднести себе до категорії людей, що ведуть „здоровий спосіб життя” ?:
Що для тебе означає „здоровий спосіб життя” (в першу чергу) ?:
Здебільшого в свій вільний час ти:
Скільки часу вдень ти перебуваєш за комп‘ютером ?:
Яке твоє ставлення до вживання тютюну ?:
Твоє ставлення до підлітків, які палять ?:
Як ти ставишся до вживання наркотиків ?:
Як ти ставишся до тих, хто вживає наркотики і токсичні речовини ?:
Як ти будеш діяти, коли тобі запропонують вжити наркотичні або токсичні речовини ?:
Як ти ставишся до вживання алкоголю ?:
Твоє ставлення до тих підлітків, які вживають алкоголь ?:
Як ти оцінюєш власний рівень знань про тютюнопаління, алкоголь та наркотики, їх дію на
організм, наслідки цього вживання ?:
Яка, на твою думку, основна причина, що спонукає молодь до протиправних дій ?:
Чи отримуєш ти у школі інформацію про шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, небезпеку
скоєння правопорушень ?:
Чи має для тебе практичне значення інформація про здоровий спосіб життя, отримана на уроках
у школі ?:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома