"Жанри мовлення. Спілкування"

Додано: 13 травня
Предмет: Українська мова, 6 клас
13 запитань
Запитання 1

Виберіть складники ситуації спілкування.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

адресат і адресант

мета спілкування

настрій співрозмовників

обставини спілкування

погодні умови

Запитання 2

Адресант/адресантка — це:

варіанти відповідей

людина, яка звертається до когось в усній чи писемній формі

людина, до якої звертаються в усній чи писемній формі

людина, яка не бере участі в спілкуванні, але є слухачем/слухачкою

людина, яка не бере участі в спілкуванні, але фіксує його результати

Запитання 3

Виберіть умови здійснення комунікації.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

позитивний настрій

зворотний зв’язок

сила голосу

щонайменше двоє учасників

наявність повідомлення

Запитання 4

Мовленнєвий етикет — це:

варіанти відповідей

сталі слова й вислови ввічливості, які описано у фразеологічному словнику

сталі слова й вислови ввічливості, які прийнято використовувати під час спілкування з людьми

сталі слова й вислови ввічливості, які є частиною приказок і прислів’їв

сталі слова й вислови ввічливості, які використовують під час написання документів

Запитання 5

Позначте всі твердження, які належать до загальних правил ефективної комунікації. Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

дослуховувати мовця до кінця і лише потім висловлювати свою думку

уважно слідкувати за темою розмови та за тим, чи правильно вас розуміє адресат

до останнього наполягати на своїй думці, незалежно від обставин спілкування

бути ввічливими

перебивати співрозмовника, якщо тема не є цікавою

Запитання 6

Ненасильницьке спілкування — це:

варіанти відповідей

підхід, який допомагає отримати максимальну вигоду від спілкування з адресатом

підхід, який допомагає в безпечній формі зрозуміти мотиви спілкування всіх залучених сторін

підхід, який забезпечує максимальну ефективність комунікації в найкоротші терміни

підхід, який дає адресанту змогу отримати бажаний ефект від спілкування, не залучаючи адресата

Запитання 7

Маніпуляція в спілкуванні — це:

варіанти відповідей

один із кроків ненасильницької комунікації

один із видів екологічного спілкування

спосіб привернення уваги співрозмовника

спосіб впливу на людину для отримання вигоди

Запитання 8

Позначте всі приклади групового спілкування.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

обговорення результатів експерименту чотирма дослідниками

робота в команді з 5 людей

розмова двох подруг за кавою

підготовка відеоролику з оператором, актором і режисером

виступ перед класом із 20 учнів

Запитання 9

Позначте тези, які належать до правил віртуального спілкування.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

не варто довіряти незнайомим людям

не можна розголошувати персональні дані

безпечно переходити за невідомими лінками

заборонено надсилати особисті фото

треба погоджуватися на зустрічі, відповідати на образливі повідомлення

Запитання 10

Позначте дані, які належать до персональної інформації.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

номер телефону

фото

улюблені фільми

дата й місце народження

оцінка з біології

Запитання 11

Цілеспрямована й систематична агресивна поведінка однієї людини чи групи людей стосовно іншої чи інших, що супроводжується фізичним та психологічним насильством, має назву:

варіанти відповідей

коментар

зворотний зв’язок

комплімент

булінг

Запитання 12

Виберіть поради, які допомагають протидіяти дискримінації.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

Будьте відкритим чи відкритою до спілкування з людьми, які вам здаються інакшими

Мисліть критично, не довіряйте стереотипам

Заперечуйте все, що каже співрозмовник чи співрозмовниця

Зрозумійте, що всі люди різні, та не знецінюйте нікого

Не слухайте коментарів дорослих

Запитання 13

Ввічливе звертання до кого-небудь, щоб отримати бажане, спонукати кого-небудь виконати щось має назву:

варіанти відповідей

комплімент

прохання

умовляння

благання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест