Визначте головну думку поезії
Вкажіть приклади контрасту:
У чому життєва позиція ліричної героїні співпадає зі ставленням до життя Лесі Українки?
Прочитатйте уривок
В довгу, темную нічку невидну
Не стулю ні на хвильку очей,
Все шукатиму зірку провідну,
Ясну владарку темних ночей.
В уривку використано
В довгу, темную нічку невидну
Не стулю ні на хвильку очей,
Все шукатиму зірку провідну,
Ясну владарку темних ночей.
В уривку використано
Я на гору круту крем’яную
Буду камінь важкий підіймать
І, несучи вагу ту страшную,
Буду пісню веселу співать.
Мотив цього уривку перегукується з відомим міфом
"Чи не одиноким мужчиною на новочасну соборну Україну" назвав так Лесю Українку
Провідний мотив вірша "Contra spem spero!" є
Назва "Contra spem spero!" означає
У вірші "Contra spem spero!" немає образу
Віршовий розмір вірша "Contra spem spero!"
Своє творче кредо Леся Українка яскраво втілила у вірші:
Мотив сили гарячих сліз звучить у поезії:
Леся Українка використала давньогрецький міфологічний образ в поезії:
У рядках використано художній прийом:
Так! я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть думи сумні!
В одній із вивчених поезій Леся Українка використала образ античного героя :
Два з половиною місяці в Мінську Леся Українка боролася за життя біля ліжка хворого :
Справжнє прізвище Лесі Українки
Назва вірша «Contra spem spero!» перекладається з латини як
Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте…» Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хворої дівчини. Ці слова належать
Які стилі переплелися у творчості Лесі Українки?
Ким доводився Лесі Українці Климентій Квітка?
Де здобула освіту Леся Українка?
Що стало поштовхом до написання поезії "Contra spem spero"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома