Змінення форми тривимірних об'єктів. Вершини, ребра, грані 9 клас 3D блендер

Додано: 18 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 162 рази
17 запитань
Запитання 1

Вкажіть яку властивість необхідно змінити щоб з примітиву конус утворити зрізаний конус?

варіанти відповідей

Вершини

Радіус 1

Радіус 2 

Глибина

Запитання 2

Вкажіть яку властивість необхідно змінити, щоб з примітиву конус утворити піраміду?

варіанти відповідей

Вершини

Радіус 1 

Радіус 2

Тип заповнення

Запитання 3

Щоб переміщувати, обертати та масштабувати окремі грані, ребра і вершини тривимірних примітивів потрібно перейти у режим

варіанти відповідей

Об'єкта

редагування

ліплення

малювання вершин

Запитання 4

Який інструмент вказаний на фото у режимі редагування

варіанти відповідей

Вибір вершин 

Вибір ребер

Вибір граней

Вибір перспективи

Запитання 5

Яка клавіша допоможе виділити усі елементи поверхні об'єкта

варіанти відповідей

A

C

V

X

Запитання 6

Редактор тривимірної графіки Blender об’єднує засоби для:

варіанти відповідей

створення 3D-моделей у різних техніках, редагування та перегляд моделей

підготовки текстових документів

використання матеріалів і текстур для оформлення поверхонь моделей

створення спецефектів у відео 

Запитання 7

Вкажіть яка область редактора тривимірної графіки Blender виділена рамкою

варіанти відповідей

Структуратор 

Властивості

Вікно 3-D огляду

Рядок стану

Запитання 8

Скільки камер за замовчуванням відображається на сцені?

варіанти відповідей

4

1

3

2

Запитання 9

Увімкнути перегляд з активної камери

варіанти відповідей

Цифр0

F12

CTRL+F12

Запитання 10

На скріншоті результат після натискання ...

варіанти відповідей

Ctrl+Alt+Q

Ctrl+Alt+А

Shift+Alt+А

Shift+Alt+Q

Запитання 11

Щоб змінити масштаб сцени потрібно ...

варіанти відповідей

Натискати або утримувати натиснутими клавіші + / – на додатковій цифровій клавіатурі

Прокрутити коліщатко миші

Перемістити вказівник у Вікні 3D-огляду з натиснутим коліщатком прокручування миші

Перетягнути кольорові маркери на інструменті гізмо

Запитання 12

Вершина це

варіанти відповідей

Точка

Пряма

Площина

Запитання 13

Обери значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 14

Для Вилучення об'єкта зі сцени потрібно скористатися

варіанти відповідей

Delete

Backspace

Alt

команда Видалити з контекстного меню

Запитання 15

Для обертання об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 16

Для зміни розмірів об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 17

Для переміщення об’єкта, потрібно вибрати інструмент

варіанти відповідей

3

1

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест