9 клас Урок 13. Змінення форми тривимірних об’єктів. Вершини, ребра, грані. Blender

Додано: 16 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 258 разів
9 запитань
Запитання 1

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

Три

Одна

Дві

Безліч

Запитання 2

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

Виділяти вершини, ребра, грані

Переміщувати об'єкти

Змінювати форму об'єктів

Переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 3

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання  

обертання 

сканування

Запитання 4

Як перейти в режим редагування в програмі Blender?

варіанти відповідей

Клавіша TAB

Клавіша Shift

Клавіша Enter

Клавіша Ctrl

Запитання 5

Створення єдиного об'єкту з багатьох здійснюється за допомогою...

варіанти відповідей

дублювання

копіювання

групування

клонування

Запитання 6

Вершина - це

варіанти відповідей

точка

площина

пряма

Запитання 7

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма

точка

площина

Запитання 8

Щоб з'явилася нова вершина, потрібно виділити вершину куба та натиснути клавішу ... і порухати мишею

варіанти відповідей

Е

А

І

Запитання 9

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест