18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 103 рази
7 запитань
Запитання 1

1. Значення властивостей спрайтів (ім'я об'єкта, напрямок руху, стиль обертання) можна змінити:



варіанти відповідей

в розділі Інформація

у вбудованому графічному редакторі 

Запитання 2

2. Вставте пропущене:

Про значення властивостей програмного об'єкта можна дізнатися ..., якщо у групі команд поряд з відповідною властивістю, клацнувши мишею, встановити позначку. 

варіанти відповідей

на сцені проекту

в розділі Інформація

у вбудованому графічному редакторі 

Запитання 3

3. Для змінювати значення властивостей розташування та напрямку руху об'єкта, використовують команди:

варіанти відповідей
Запитання 4

4.Значеня властивості блоку:

варіанти відповідей

розташування по вертикалі

напрямок руху

розташування по горизонталі

Запитання 5

5. Команди, якими задають значення властивостей звукових ефектів:


варіанти відповідей
Запитання 6

6. Коли виконати команду даного блоку, то результатом буде:

варіанти відповідей

рух спрайта починатиметься зліва направо

Обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло1»

Обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»


Запитання 7

7. Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при зміні тла на сцені?

варіанти відповідей

5

3

2

1

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест