Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Додано: 18 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 356 разів
18 запитань
Запитання 1

Якому результату відповідає команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Розмір об’єкта збільшено на 10 одиниць


Обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»

Обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло 1»

Запитання 2

Для того щоб отримати тло за допомогою камери потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою …

варіанти відповідей

4

2

3

1

Запитання 3

Для того щоб додати об’єкт, збережений у папці комп’ютера потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою…


варіанти відповідей

1

2

3

немає правильної відповіді

Запитання 4

На малюнку зображений графічний редактор вбудований в середовище Скретч. Інструменти для зміни масштабу на малюнку позначено цифрою…


варіанти відповідей

9

8

7

6

Запитання 5

На малюнку зображений графічний редактор вбудований в середовище Скретч. Параметри обраного інструмента на малюнку позначено цифрою…


варіанти відповідей

8

7

6

5

Запитання 6

На малюнку зображений графічний редактор вбудований в середовище Скретч. Якою цифрою позначено Інструменти для малювання?


варіанти відповідей

4

2

3

1

Запитання 7

Для того щоб додати об’єкт з бібліотеки об’єктів Скретч потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою…


варіанти відповідей

1

2

3

немає правильної відповіді

Запитання 8

Чи можна в середовищі Scratch скласти однакові скрипти для різних об’єктів?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 9

Як називається виділена область?

варіанти відповідей

скрипти

блоки команд

алгоритми

меню команд

Запитання 10

Які функції даної кнопки?

варіанти відповідей

копіювати

видаляти

зберігати

малювати

Запитання 11

В чому вимірюється рух виконавця?

варіанти відповідей

сантиметри

кроки

пікселі

мегабайти

Запитання 12

Як створити новий спрайт у проєкті?


варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Запитання 13

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 14

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 15

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 16

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 17

Вкажіть властивості об'єктів у середовищі Scratch

варіанти відповідей

ім'я

розміри

колір

положення

обертання на 90

Запитання 18

Переглянути та змінити значення властивостей будь якого об’єкта можна в розділі...

варіанти відповідей

редагувати

Інформація

допомога

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест