18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі

Додано: 31 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 50 разів
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть на команду, щоб перевірити, яку клавішу натиснули на клавіатурі.

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажіть на команду, щоб перевірити чи доторкається об'єкт межі, вказівника миші чи іншого об'єкта зі списку.

варіанти відповідей
Запитання 3

Вкажіть на команду, яку можна використати для перевірки, чи доторкається об'єкт до іншого об'єкта чи частини тла, що мають зелений колір

варіанти відповідей
Запитання 4

Якими способами можна вибрати спрайта?

варіанти відповідей

завантажити з бібліотеки середовища Scratch

створити (намалювати) самостійно

завантажити спрайт з файлу(ПК)

створити спрайт за допомогою камери

Запитання 5

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 6

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

проєктом

алгоритмом

програмою

контейнером

Запитання 8

Значення властивостей можна порівнювати між собою. Для цього використовують команди з групи 

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Звук

Олівець

Величини

Події

Оператори

Запитання 9

Як називається виділена область?

варіанти відповідей

скрипти

блоки команд

алгоритми

меню команд

Запитання 10

 В результаті виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск об'єкт?

варіанти відповідей

переміститься на 30 кроків

переміститься на 10 кроків

пересіститься на 300 кроків

переміститься на 15 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест