Букви я,ю, є позначають два звуки в усі слова речення
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Це було в (1) листОпаді: ми (2)рАзом підійшли до (3)рУсла, потім попросили (4)прин(Е)сти вудочки, що лежали у (5)вантажІвці, і ось нарешті почалася риболовля. Клював короп, так, це не (6)кАмбала, але також смачний. Десь за (7)кіломЕтр від нас пропливав (8)новИй коракль і ніби пірнав за небокрай. Пейзаж направду (9)чарІвний.
Літеру е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Подвоєні літери треа писати в усіх словах рядка
Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
Після речення " Нічне небо всіяне зорями..." треба поставити тире, якщо серед варіантівйого продовження вибрати
У переносному значенні вжито прикметник у словосполученні
Немає орфографічної помилки в реченні
Суфікс -ок- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Я зараз (1) _________ на екскурсії у Львові- місті, у якому мешкає близько (2)...тисяч осіб. Навколо- (3).... архітектура, біля (4) ... площі Ринок пішохідні вулиці й дуже мало (5).... транспорту.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Я зараз (1) .... на екскурсії у Львові- місті, у якому мешкає близько (2)___________тисяч осіб. Навколо- (3).... архітектура, біля (4) ... площі Ринок пішохідні вулиці й дуже мало (5).... транспорту.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Я зараз (1) .... на екскурсії у Львові- місті, у якому мешкає близько (2) ....тисяч осіб. Навколо- (3) ___________архітектура, біля (4) ... площі Ринок пішохідні вулиці й дуже мало (5).... транспорту.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Я зараз (1) .... на екскурсії у Львові- місті, у якому мешкає близько (2) ....тисяч осіб. Навколо- (3) .....архітектура, біля (4) ____________площі Ринок пішохідні вулиці й дуже мало (5).... транспорту.
Доберіть до пропуску, який позначено лінією, правильний варіант.
Я зараз (1) .... на екскурсії у Львові- місті, у якому мешкає близько (2) ....тисяч осіб. Навколо- (3) .....архітектура, біля (4) ....площі Ринок пішохідні вулиці й дуже мало (5) _____________транспорту.
Редагування потребує речення(граматична помилка)
Пряму мову в реченні Завідувачка сказала: "Ясна річ, мені важливо знати, що про мене думають підлеглі і як вони сприймають мої зауваження"
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків (цифра позначає попередній розділовий знак)
"Лексус", (1) елітний підрозділ бренду "Тойота", (2) 2019 року представив оновлений позашляховик преміумкласу RX 350 - (3) найпопулярнішу у своїй лінійці модель за всю історію існування. "Лексус" і цього разу вразив досвідчених автолюбителів, (4) створивши автомобіль майбутнього, (5) адже його унікальна футуристична зовнішність, (6) гострі лінії вигинів і дах з ефектом польоту дають відчуття, (7) що зроблено крок до нової епохи автомобілебудування.
Прочитайте діалог. НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження
Хлопець запитує в однокласниці:
-Еммо, підкажи, які квіти люить твоя сестра.
-Вікторії подобаються різні квіти, але найбільше-жовті.
-Нарциси підійдуть для побачення?
-Не впевнена, адже жовтий-колір розлуки, зауважила Емма.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
Денисе,____________ разом на базар, що вибрати _______________ рибу.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
___________ Баку далеко за горами, тож героїні довелося подолати ______ путь.
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
Я ____________ , що атлети будуть на фінішній прямій _________________ .
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
Шановний ______________ _______________ , вітаю Вас із Днем учителя!
Визначте правильний варіант заповнення пропусків
У пресслужбі Валерія _______________ повідомили про_______________ ступінь довіри киян до нього як кандидата на посаду ___________ голови.
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності
1. З одного боку, стереотипне сприйняття світу дає змогу людині скоротити час на обдумування та реагування на мінливі умови навколишнього середовища.
2. Наприклад, коли ми чуємо слово яблуко, то уявляємо його зеленим, лебеді для нас завжди білі, а чоловіки сильніші за жінок.
3. З іншого боку, таке бачення світу маніпулює нашою свідомістю, й заважає сприймати його багатогранно.
4. Тому виникають відносно стійкі й спрощені уявлення про ту чи ту людину, соціальну подію або явище, які називають стереотипами.
5.Наші уявлення про людей та явища часто формуються на основі інформації з різних джерел, а не з нашого попереднього досвіду.
Складними є речення, позначені цифрами
1. З одного боку, стереотипне сприйняття світу дає змогу людині скоротити час на обдумування та реагування на мінливі умови навколишнього середовища.
2. Наприклад, коли ми чуємо слово яблуко, то уявляємо його зеленим, лебеді для нас завжди білі, а чоловіки сильніші за жінок.
3. З іншого боку, таке бачення світу маніпулює нашою свідомістю, й заважає сприймати його багатогранно.
4. Тому виникають відносно стійкі й спрощені уявлення про ту чи ту людину, соціальну подію або явище, які називають стереотипами.
5.Наші уявлення про людей та явища часто формуються на основі інформації з різних джерел, а не з нашого попереднього досвіду.
НЕМАЄ однорідних членів у реченні
1. З одного боку, стереотипне сприйняття світу дає змогу людині скоротити час на обдумування та реагування на мінливі умови навколишнього середовища.
2. Наприклад, коли ми чуємо слово яблуко, то уявляємо його зеленим, лебеді для нас завжди білі, а чоловіки сильніші за жінок.
3. З іншого боку, таке бачення світу маніпулює нашою свідомістю, й заважає сприймати його багатогранно.
4. Тому виникають відносно стійкі й спрощені уявлення про ту чи ту людину, соціальну подію або явище, які називають стереотипами.
5.Наші уявлення про людей та явища часто формуються на основі інформації з різних джерел, а не з нашого попереднього досвіду.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному
1. З одного боку, стереотипне сприйняття світу дає змогу людині скоротити час на обдумування та реагування на мінливі умови навколишнього середовища.
2. Наприклад, коли ми чуємо слово яблуко, то уявляємо його зеленим, лебеді для нас завжди білі, а чоловіки сильніші за жінок.
3. З іншого боку, таке бачення світу маніпулює нашою свідомістю, й заважає сприймати його багатогранно.
4. Тому виникають відносно стійкі й спрощені уявлення про ту чи ту людину, соціальну подію або явище, які називають стереотипами.
5.Наші уявлення про людей та явища часто формуються на основі інформації з різних джерел, а не з нашого попереднього досвіду.
НЕМАЄ вставних слів (словосполучень) у реченнях, позначених
1. З одного боку, стереотипне сприйняття світу дає змогу людині скоротити час на обдумування та реагування на мінливі умови навколишнього середовища.
2. Наприклад, коли ми чуємо слово яблуко, то уявляємо його зеленим, лебеді для нас завжди білі, а чоловіки сильніші за жінок.
3. З іншого боку, таке бачення світу маніпулює нашою свідомістю, й заважає сприймати його багатогранно.
4. Тому виникають відносно стійкі й спрощені уявлення про ту чи ту людину, соціальну подію або явище, які називають стереотипами.
5.Наші уявлення про людей та явища часто формуються на основі інформації з різних джерел, а не з нашого попереднього досвіду.
З'ясуйте, до якої частини мови належить слово
(1) О шостій ранку в нас щоденна церемонія підняття прапора, а далі ми з Франческою починаємо готувати командний центр до зміни.
З'ясуйте, до якої частини мови належить слово (цифра позначає наступне слово)
О шостій ранку в (2)нас щоденна церемонія підняття прапора, а далі ми з Франческою починаємо готувати командний центр до зміни.
З'ясуйте, до якої частини мови належить слово (цифра позначає наступне слово)
О шостій ранку в нас щоденна церемонія підняття прапора, (3) а далі ми з Франческою починаємо готувати командний центр до зміни.
З'ясуйте, до якої частини мови належить слово (цифра позначає наступне слово)
О шостій ранку в нас щоденна церемонія підняття прапора, а (4)далі ми з Франческою починаємо готувати командний центр до зміни.
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Спочатку повечеряй, погуляй на свіжому повітрі, а потім можеш _______
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
Годі мучити молодшого брата! Ти можеш йому_____________.
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
За добру справу дід завжди мене хвалив, а за витівки міг _______________ .
Доберіть фразеологізм на пропущене місце, позначене лінією
_________________ талановитим і працелюбним випускникам - свята справа.
Поясніть уживання тире
Чорна туга й біль- мої вічні жнива.
Поясніть уживання тире
Заскрипіли весла- і чайки легко посунули по Дніпру.
Поясніть уживання тире
На річці, у лісі, на полі- усюди німа тиша.
Поясніть уживання тире
Смак кави пом'якшують цукром, а іноді- молоком або вершками.
З'ясуйте вид односкладного речення
Передсвітанкова тиша.
З'ясуйте вид односкладного речення
Виходжу у двір.
З'ясуйте вид односкладного речення
Ані шелесне.
З'ясуйте вид односкладного речення
У місті прокидаються не так рано, як у селі.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Жовтогаряче сонце сідає за гори.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Після довгої дороги присіли перепочити.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
У нас завжди гостей приймають радо.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень.
Наприклад, Я працюю (ЯК?) старанно. = Друг пливе(ЯК?), як його навчили.
Місто в заторах через погоду.
Яким відокремленим членом ускладено речення
Не повертайтесь на круги своя: нічого це, крвм болю, не приносить.
З'ясуйте вид складного речення
Ще сніг кругом, ще голі віти в дуба, а небосхил горить і віти золотить.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома