Тестові завдання до оповідання Григіра Тютюнника "Дивак"

Про матеріал
Українська література 5 клас НУШ .Тестові завдання до оповідання Григіра Тютюнника "Дивак" . Запитання мають чотири варіанти відповідей з яких правильний лише один. У тесті поєднано знання біографії та самого оповідання "Дивак". В кінці тесту є відповіді.
Перегляд файлу

Тютюнник Григір Михайлович — Вікіпедія                    Григір Тютюнник

Григір Тютюнник. "Дивак". | Тест з української літератури – «На Урок»                   оповідання   «Дивак»

                   Тестові завдання

1. В якій родині народився Григір Тютюнник?

а) Купецькій

б) Кріпацькій

в) Поміщицькій

г) Селянській

2. На які роки припало дитинство Григіра Тютюнника?

а) Довоєнні

б) Післявоєнні

в) Воєнні

3. Як звати рідного брата, який дуже вплину на формування літературних смаків, на ставлення до літературної праці?

а) Микола

б) Григорій

в) Максим

г) Генадій

4. У кого довелося жити під час війти Григору Тютюннику?

а) У тітки на Київщині

б) У бабусі на Полтавщині

в) У дядька на Донбасі

г) З батьками вдома

5. Твір Г. Тютюнника “Дивак” за жанром:

a) Казка

б) Повість

в) Оповідання

г) Легенда

6. Ідея твору Г. Тютюнника “Дивак”:

a) Оспівування людей з неповторним внутрішнім світом, заклик любити та берегти природу.

б) Ідея незалежності людського духу.

в) Ідея вільного і творчого життя.

г) Ідея обурення жорстокістю та користолюбством.

7. Як звали вчительку за твором Г. Тютюнника “Дивак”:

a) Матильда Петрівна.

б) Маргарита Федорівна.

в) Матильда Павлівна.

г) Маргарита Петрівна.

8. Головний герой твору Г. Тютюнника “Дивак”:

a) Сашко.

б) Максим.

в) Олесь.

г) Федько.

9. Федько-Тойкало, герой оповідання Г. Тютюнника “Дивак”, ударив Олеся тому, що той:

a) Не поділився сніданком.

б) Не хотів показувати гніздо ремеза.

в) Відмовився з дітьми ламати молодий лід.

г) Відмовився давати м' яч для гри.

10. Висловлювання з оповідання Г. Тютюнника “Дивак»”: “Він ще малий, головою дістає ледь до клямки. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ” - це:

a) Портрет.

б) Художній опис.

в) Пейзаж.

г) Роздум.

11. Чим мотивував Олесь хлопчикам свою відмову ламати лід (“Дивак” Г. Тютюнника):

a) Можна провалитися.

б) Не хоче замочити ніг.

в) Йому це не цікаво.

г) Він ще молодий.

12. Що зробив Олесь, коли вчителька поставила йому двійку за дятла?

a) Розплакався.

б) Сидів мовчки.

в) Пішов з уроку.

г) Намалював інший малюнок.                                  Відповіді:

  1.     Г;
  2.     Г;
  3.     В;
  4.     В;
  5.     В;
  6.     А;
  7.     А;
  8.     В;
  9.     В;
  10.            А;
  11.            Г; 12- В;

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку