Конкурс не потребуе тривалої підготовки, завжди подобаеться дітям. Суть його проста. Необхідно зробити з паперу ромашку і на зворотньому боці білих пелюсток написати завдання.
ТВОРЧИЙ КОНКУРС
’’РОМАШКА’’
Конкурс не потребуе тривалої підготовки, завжди подобаеться дітям. Суть його проста. Необхідно зробити з паперу ромашку і на зворотньому боці білих пелюсток написати завдання. Завдання повинні повинні бути творчими, цікавими. Потім учасники поділяються на групи ( а можна і індивідуально), підходять до ромашки, відкривають пелюстки і виконують ті завдання, які ім запропоновані. Можна також обрати жюрі для оцінки виступів. Ось деякі творчі завдання для ’’Ромашки’’. Вони розраховані для дітей молодшого шкільного віку.
1. ПОФАНТАЗУЙТЕ І ВІДОБРАЗІТЬ:
Гарячу праску, будильник, чайник, телефон або інші предмети, які можна побачити у нашій квартирі, а інші нехай вгадають, що ви відображали.
2.СПРОБУЙТЕ ВІДОБРАЗИТИ ХОДУ:
-людини, яка щойно перемогла.
-людини, у якоі тісні черевики.
-людини,яка невдало ’’підфутболила’’ цеглину.
-людини, хвороі радикулітом.
-людини, яка опинилася вночі у лісі.
3. ПОКАЖІТЬ МІМІКОЮ,ХОДОЮ, ЗВУКАМИ:
-стурбованого кота, засмученого пінгвіна, радісного кролика, похмурого орла, розгніваного кабана.
4.ЗГАДАЙТЕ, ЯК ВИГЛЯДАЮТЬ, І ВІДОБРАЗІТЬ АРХІТЕКТУРНІ
СПОРУДИ- ВІЗИТНІ КАРТИ ДЕЯКИХ КРАЇН.
Єгипетські піраміди, Ейфелева вежа, статуя Свободи, Пізанська вежа,
Великий Китайський Мур.
5. ПОСТРИБАЙТЕ, АЛЕ НЕ ТАК, ЯК ЦЕ РОБИТЕ ЗВИЧАЙНО, А ЯК:
-горобець, кенгуру, заець, жаба, цвіркун.
6. УЯВІТЬ, ЩО ВИ ТВАРИНА, ЯКА ЛЮБИТЬ МУЗИКУ, АЛЕ НЕ МОЖЕ
РОЗМОВЛЯТИ.
Уявили? Тепер пісню ’’Сонячне коло’’ хором: прогавкайте, пронявкайте, промукайте, прокудкудайкайте, прокукурікайте, прокрякрякайте.
Якщо вам сподобалося, тепер точнісінько так виконайте іншу пісню
7. ПРОЧИТАЙТЕ ОДИН З ВІРШІВ АГНІЇ БАРТО ( наприклад ’’Идет бычок, качается’’) не так , як ви звичайно читаете виразно, а ніби ви...
-виправдовуеться перед товаришами;
-розсердилися на бабусю;
-вихваляетесь перед друзями
- злякалися собаки;
-розсердилися на молодшого брата;.
9. ВИКОНАЙТЕ ПІСНЮ ’’У ЛІСІ, ЛІСІ ТЕМНОМУ…’’ так, ніби ви:
-африканські аборигени, кавказькі горці, індійці племені апачі, оленяри Чукотки, індійські йоги.
10. Танцювальний конкурс. Ви знаете, що під час танцю часто використовують предмети: м’ячі, стрічки ( е навіть ’’Танець з шаблями’’).А ви придумайте танець: із шваброю, стільцем, валізою. Чайником. Подушкою.
11.Ви всі знаете танок маленьких каченят, у якому рухи нагадують каченя, що відкривае клюв, махае крильцями. А ви спробуйте на цю ж мелодію придумати танок з рухами інших тварин і виконайте його.
У вас може вийти:
-танок маленьких кошенят,
-танок маленьких цуценят,
-танок маленьких жеребців,
-танок маленьких поросят,
-танок маленьких мавпочок.
А тепер навчіть цьому танцю всіх ваших друзів.
12. ЗВУКАМИ І РУХАМИ ВІДОБРАЗІТЬ:
-оркестр укр. народних інструментів..
-симфонічний оркестр.
-оркестр популярноі музики,
-джазовий оркестр,
-Військовий духовий оркестр.
13. ЗГАДАЙТЕ, ЩО РОБИТЬ ДИРИГЕНТ, коли керуе оркестром, а тепер візьміть паличку диригента і уявіть, що ваш уявний оркестр зараз виконае :
вальс, військовий марш, симфонію, сучасну танцювальну мелодію, украінську народну пісню.
14. ПРИДУМАЙТЕ ІСТОРІЮ про:
-собаку, яка жила у холодильнику, -ворону, яка любила кататися на велосипеді.
-щуку, яка грала на гітарі,
-березу, яка хотіла навчатися плавати.
-Хруща, який дуже боявся висоти.
15. ПРИДУМАЙТЕ НОВУ (іншу) НАЗВУ УРОКАМ:
Математики, співів, украінськоі мови, фізвиховання, праці.
16. І останній. найпростіший конкурс. ПЕРЕНЕСІТЬ СТІЛЕЦЬ З ОДНОГО
КІНЦЯ КІМНАТИ В ІНШИЙ, але:
-без допомоги рук,
-ніби це миска, напрвнена до краів водою,
-ніби ви-Чарлі Чаплін,
-ніби ви йдете по замінованому полю.
-зовсім не торкаючись долу ногами.