Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Творчий конкурс "Ромашка"

Про матеріал

Конкурс не потребуе тривалої підготовки, завжди подобаеться дітям. Суть його проста. Необхідно зробити з паперу ромашку і на зворотньому боці білих пелюсток написати завдання.

Перегляд файлу

ТВОРЧИЙ  КОНКУРС

’’РОМАШКА’’

 

  Конкурс не потребуе тривалої   підготовки,  завжди подобаеться дітям. Суть його проста. Необхідно зробити з паперу ромашку і на зворотньому боці білих пелюсток написати завдання. Завдання повинні повинні бути творчими, цікавими. Потім учасники поділяються на групи ( а можна і індивідуально), підходять до ромашки, відкривають пелюстки  і виконують  ті завдання, які ім запропоновані. Можна також обрати жюрі для оцінки виступів. Ось деякі творчі завдання для ’’Ромашки’’. Вони розраховані для дітей молодшого шкільного віку.

 

   1. ПОФАНТАЗУЙТЕ   І  ВІДОБРАЗІТЬ:

 Гарячу праску, будильник, чайник, телефон або  інші предмети, які можна побачити у нашій квартирі, а  інші нехай вгадають, що  ви відображали.

 

   2.СПРОБУЙТЕ ВІДОБРАЗИТИ ХОДУ:

       -людини, яка щойно перемогла.

       -людини, у якоі тісні черевики.

       -людини,яка невдало ’’підфутболила’’ цеглину.

       -людини, хвороі радикулітом.

       -людини, яка опинилася вночі у лісі.

 

   3. ПОКАЖІТЬ МІМІКОЮ,ХОДОЮ, ЗВУКАМИ:

      -стурбованого кота, засмученого пінгвіна, радісного кролика, похмурого орла, розгніваного кабана.

 

   4.ЗГАДАЙТЕ, ЯК ВИГЛЯДАЮТЬ, І ВІДОБРАЗІТЬ АРХІТЕКТУРНІ

СПОРУДИ- ВІЗИТНІ КАРТИ  ДЕЯКИХ КРАЇН.

   Єгипетські піраміди, Ейфелева вежа, статуя Свободи, Пізанська вежа,

Великий Китайський  Мур.

 

5. ПОСТРИБАЙТЕ, АЛЕ НЕ ТАК, ЯК ЦЕ РОБИТЕ ЗВИЧАЙНО, А ЯК:

      -горобець, кенгуру, заець, жаба, цвіркун.

 

6.  УЯВІТЬ, ЩО ВИ ТВАРИНА, ЯКА ЛЮБИТЬ МУЗИКУ, АЛЕ НЕ МОЖЕ

    РОЗМОВЛЯТИ.

       Уявили? Тепер пісню  ’’Сонячне коло’’ хором: прогавкайте, пронявкайте, промукайте, прокудкудайкайте, прокукурікайте, прокрякрякайте.

       Якщо вам сподобалося, тепер точнісінько так виконайте іншу пісню

 

7.   ПРОЧИТАЙТЕ ОДИН З ВІРШІВ  АГНІЇ БАРТО ( наприклад ’’Идет бычок, качается’’) не так , як ви звичайно читаете виразно, а ніби ви...

    -виправдовуеться перед товаришами;

    -розсердилися на бабусю;

    -вихваляетесь перед друзями

    - злякалися собаки;

    -розсердилися на молодшого брата;.

9.    ВИКОНАЙТЕ ПІСНЮ ’’У ЛІСІ, ЛІСІ ТЕМНОМУ…’’ так, ніби ви:

  -африканські аборигени, кавказькі горці, індійці племені апачі, оленяри Чукотки, індійські йоги.

 

10. Танцювальний конкурс. Ви знаете, що під час  танцю часто використовують предмети: м’ячі, стрічки ( е навіть ’’Танець з шаблями’’).А ви придумайте танець: із шваброю, стільцем, валізою. Чайником. Подушкою.

 

11.Ви всі знаете танок маленьких каченят, у якому рухи нагадують каченя, що відкривае клюв, махае крильцями. А ви спробуйте на цю ж мелодію придумати танок з рухами інших тварин і виконайте його.

     У вас може вийти:

     -танок маленьких  кошенят,

     -танок маленьких цуценят,

     -танок маленьких  жеребців,

     -танок маленьких поросят,

     -танок маленьких мавпочок.

А тепер навчіть цьому  танцю всіх ваших друзів.

 

12. ЗВУКАМИ І РУХАМИ ВІДОБРАЗІТЬ:

    -оркестр укр. народних інструментів..

     -симфонічний оркестр.

     -оркестр популярноі музики,

     -джазовий оркестр,

     -Військовий духовий оркестр.

 

13. ЗГАДАЙТЕ, ЩО РОБИТЬ ДИРИГЕНТ, коли керуе оркестром, а тепер візьміть паличку диригента і уявіть, що ваш уявний  оркестр зараз виконае :

вальс, військовий марш, симфонію, сучасну  танцювальну мелодію, украінську народну пісню.

 

14. ПРИДУМАЙТЕ ІСТОРІЮ про:

    -собаку, яка жила у холодильнику, -ворону, яка любила кататися на велосипеді.

     -щуку, яка грала на гітарі,

     -березу, яка хотіла навчатися плавати.

      -Хруща, який дуже боявся висоти.

15. ПРИДУМАЙТЕ НОВУ (іншу) НАЗВУ УРОКАМ:

     Математики, співів, украінськоі мови, фізвиховання, праці.

 

16. І останній. найпростіший конкурс. ПЕРЕНЕСІТЬ СТІЛЕЦЬ З ОДНОГО

     КІНЦЯ КІМНАТИ В ІНШИЙ, але:

          -без допомоги рук,

          -ніби це миска, напрвнена до краів водою,

          -ніби  ви-Чарлі Чаплін,

          -ніби ви йдете по замінованому полю.

          -зовсім не торкаючись долу ногами.

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!