У мій вільний час. Що я роблю охоче?

Про матеріал
Мета уроку: Навчати учнів називати улюблені види дозвілля, тренувати у вживанні нової лексики, формувати навички читання, навчати писати лист про свої уподобання та уподобання своїх однокласників.
Перегляд файлу

УРОК  НІМЕЦЬКОЇ  МОВИ

у 5 класі на тему «У мій вільний час».

 

 Тема уроку: У мій вільний час. Що я роблю охоче?

 

Мета уроку: Навчати учнів називати улюблені види дозвілля, тренувати у вживанні  нової лексики, формувати навички читання, навчати писати лист про свої уподобання та уподобання своїх однокласників.

 

Навчально-методичне забезпечення: підручник, робочий зошит, малюнки, роздатковий матеріал із вправами.

Хід уроку.

 

  1. Початок уроку.

 

     Привітання.

   L: Guten Tag, Kinder! Der  wievielte ist heute? Wie geht es euch? Wie geht es dir, Sch1?  Und dir , Sch 2?

     Повідомлення теми і мети уроку.

 L: Heutiges Thema heißt « In meiner Freizeit. Was mache  ich gern?“  Wir sprechen heute über die Freizeit und eure Hobbys.  Habt ihr Hobbys?

     Фонетична зарядка.

 L: Was machst du gern, Sch 1? Liest du gern? Und du , Sch 2? Turnst du gern? Tanzt du gern, Sch3? Singst du  gern, Sch4?  Malst du gern, Sch 5?  Wir lernen  auch  andere Wörter zum Thema „ Freizeit“.

  

  1. Основна частина уроку.

  

Робота над лексичним матеріалом.

 

   Schau dir das Assoziogramm an. Lies und merke dir (Üb.1, S. 146).

   Учитель читає нові слова та словосполучення, учні повторюють кілька разів хором та індивідуально.

  L: Und wer von euch fährt Rad? Wer macht auch gern Computerspiele? Wer fährt auch gern Inliner? Wer liest auch gern die Bücher?

  Was machst du wann? Üb.2, S.146. Учні читають речення, потім розповідають про себе.

   L:Was machst du gern im Winter, Sch1? Und was machst du gern  im Sommer, Sch2? Was machst du im Frühling, Sch3? Und was machst du gern  im Herbst, Sch4?

   Seht die Bilder an und sagt was machen die Kinder?

 1.                                       2.                                      3.

 4.                                       5.                                               6.

 

  7.                                          8.                                         9.

 

 

    Мовлення.

 

 Lest das Telefongespräch vor (Üb.5A, S.147)  und macht weitere Dialoge. Учні читають діалог, потім в парах складають схожі діалоги, використовуючи подані малюнки.

 

 

 

 

   

 Фізкультхвилинка.

                        Eins, zwei, drei, vier – Alle, alle turnen wir

                        Eins, zwei, drei, vier -  Alle, alle tanzen wir,

                        Eins, zwei, drei, vier -  Alle, alle springen wir

                        Eins, zwei, drei, vier -  Alle, alle schreiben wir(usw).

    Читання.

 Lest den Brief von Taras (Üb.6A, S.147). Учні читають лист вголос і розповідають, що робить Тарас у свій вільний час.

  

 

   Письмо.

Ergänzt die Sätze. Schreibt in eure Hefte (Üb.6.B, S. 147).

 

    Заключна частина уроку.

 Підведення підсумків. Оцінювання.

 L:   Was habt ihr heute  gelernt? Was machst du in deiner Freizeit? Was macht dein Freund in der Freizeit? Welche neue Wörter habt ihr gelernt?

    Eure  Noten sind…

  Домашнє завдання.

   Üb. 1 A.B.C. , S. 148. Lernt die Wörter auswendig.

 

 

Малюнки взято з мережі Інтернет.

 

doc
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
10 березня 2023
Переглядів
695
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку