2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Україна – єдина країна

Про матеріал
Цей урок призначений для учнів 3 - 4 класів щоб поглибити знання учнів про Україну як єдину країну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; розвиває уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності; сприяти вихованню шанобливого ставлення до всіх людей, що проживають на території України, гордості за свій народ, любові до рідного краю, творчу самостійність і відповідальність сприяти розвитку творчої особистості.
Перегляд файлу

Україна – єдина країна

Мета: навчальна поглибити знання учнів про Україну як єдину країну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;                                                                                                                                                       розвивальна розвивати критичне мислення, стимулювати прояв інтересу до історії свого народу ,уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності; розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності

виховнавиховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, сприяти вихованню шанобливого ставлення до всіх людей, що проживають на території України, гордості за свій народ, любові до рідного краю, творчу самостійність і відповідальність сприяти розвитку творчої особистості.

 

Обладнання:  ілюстрації за темою «Моя країна – Україна»; аудіо запис пісень, малюнки дітей, мультимедійна презентація.

Тип уроку: комбінований з використанням інтерактивних та інформаційних технологій.

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку
    Учитель.
    Доброго дня вам, діти!
    Рада всіх я вас вітати!
    У році новому
    Здоров’я, радості, добра та успіхів

Усім я хочу побажати!

  1. Мотивація навчальної діяльності

(Звучить пісня Н. Май «Квітуча Україна».)

- Країна  знань незвичайна, чарівна. В ній багато  таємниць, несподіваних зустрічей, випробувань. І ось перше випробування.

III. Повідомлення теми і завдань уроку

Учитель

Що то за, діти, країна –

Неба синього блакить.

На ланах у серпні жито 

Стиглим золотом блищить.

У якій, скажіть, країні

Клімат лагідний, м’який,

Бог відводить буревії,

Негаразди всіх стихій.

Люди мудрі працьовиті

У країні тій живуть.

На чуже не зазіхають,

І свого не віддають.

У якій іще країні так земля родить охоче?

Наче пісня солов’їна – мова ніжна і співоча.

Гори є і полонини, є моря, річки, ліси.

Загалом то є країна невимовної краси!

Гордо, голосно, дитино, ти назви ім’я країни,

У якій хвалити Бога 

Народився – і  живеш.

Їй дочкою є, чи сином, і коли ти підростеш,

Будеш їй творити славу, розбудовувати державу.

Отже, зветься ця країна, незалежна і єдина

Наша ненька – ….(Україна)

– Сьогодні на уроці ми з вами будемо вести мову про нашу рідну землю, про нашу неньку – Україну. Тема нашого першого уроку: «Україна – єдина країна».

Учень

Зацвітає калина.

Зеленіє ліщина.

Степом котиться диво – луна.

Це моя Україна,

Це моя Батьківщина,

Що як тато і мама, одна!

Учениця

Моя Україна – це пісенька мами,

Розлогі лани колосяться хлібами,

Моя Україна – то мамина ласка,

Червона калина, бабусина казка.

Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…

Я кращої в світі країни не знаю.

Учень

Буває, часом сліпну від краси.

Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, -

Оці степи, це небо ці ліси,

Усе так гарно, чисто , незрадливо,

Усе як є – дорога, явори,

Усе моє, все зветься – Україна.

Учениця

Скільки погляду стане –

Пущі, села, поля…

Ось вона перед нами –

Наша  ненька – земля.

Я свою Батьківщину

Усім серцем люблю.

Хто ж не любить єдину

Рідну матір свою?

Учень

На білому світі є різні країни,

Де ріки, ліси і лани…

Та тільки одна на землі Україна,

А ми її доньки й сини.

Усюди є небо, і зорі скрізь сяють,

І квіти усюди ростуть…

Та тільки одну батьківщину

Ми маєм …

Її Україною звуть.


Учитель Так, у кожного одна батьківщина і кожен має любити її. Давайте зараз поговоримо про те, що являє собою наша Україна, що є в неї визначного, знаменитого, милого і рідного; за що її можна любити.

  • Вправа «Мікрофон». Моя Україна – це… 
  • Робота в групах. Проведемо інтерактивну гру «Моє слово про Україну». Перша група складає тематичну «павутинку» до слова Батьківщина.

 

 

 

 

 

 

( Найкраща,найрідніша, наймиліша, найсвітліша )

-Друга група складає тематичну «павутинку» до слова Україна.

 

 

 

 

 

 

( Незалежна, багата, демократична, гостинна )

-Третя група складає тематичну «павутинку» до слів «Рідний край».

 

 

 

 

 

 

( Тато, мама, ліс, струмок, стежка, домівка )

 Учитель. Слова, що йдуть від серця — найщиріші та найтепліші. Тому настав час скласти колективного вірша про Україну зі щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму.

  • Вірш про Україну

Ось небо блакитне і сонце в зеніті!

Моя Україна найкраща у …. (світі!)

Моя Україна – це ліс і озерця,

Безмежні степи і чарівні … (джерельця.)

Красиві пейзажі і гори високі,

Маленькі струмочки і річки… (глибокі.)

Міста старовинні і замки прекрасні,

Великі будови і дуже …(сучасні.)

Сади чарівні, мальовничії села,

Моя Україна – це пісня … (весела.)

Це щира, багата, як світ її мова,

Крилата така, мелодійна … (чудова.)

Її обереги верба і калина,

Найкраща у світі – …( моя Україна.)

Бо нам найрідніші Вітчизна і мати.

То як же вам, діти, її не кохати!

Моя Україна – козацькая слава!

Така волелюбна й мирна …  (держава.)

Вона дорога нам, і рідна, і мила,

Бо світ перед нами, як мати, … (відкрила.)

Вітчизна свята, дорога Україна,

Для кожного з нас ти у світі – … (єдина.)

Учитель Україна це отча земля, рідний край, де ти народився.  Історія нашої країни сягає глибини віків. Це держава із цікавим минулим, багатою культурною спадщиною, давніми народними традиціями.  Широкі й чарівні простори, прекрасні села та міста. Могутньо котить до Чорного моря хвилі найбільша річка України — Дніпро. Буйною зеленню шумлять на його берегах сади, ліси. Золотистим морем розливається по безкраїх нивах жито-пшениця. Тут живуть працьовиті волелюбні люди. Якою б мовою вони не розмовляли, в якому б куточку країни вони не жили – це єдина нація, і Україна для нас – єдина неподільна держава, це наш спільний дім.

Учениця

Є в центрі Європи чудова країна,

Сягає корінням у сиві часи.

І це – незалежна моя Україна,

Тут гори Карпати, степи і ліси.

Учень

Шістсот і чотири ще тисяч гектарів –

Приблизно таку має площу вона.

Є Київ –  столиця у храмах і славі –

Та ріки: Дніпро, Дністер, Буг і Десна.

Учениця

Ще Псел, Уж і Тиса та менші є ріки.

Курорти: Свалява, Бердянськ і Скадовськ.

Багато є сіл і міста превеликі:

Донецьк, Київ, Харків і наш Дніпропетровськ.

Учень

Грунти чорноземні, джерела цілющі,

 озера блакитні та клімат м’який.

Усіх областей в нас є двадцять чотири.

Бажають народи всі злагоди й миру,

 у нас в Україні є місце усім.

Учениця

У карпатському краї,

Чи в донецьких степах,-

Де б ти не жив, - ми родина!

Горда, незламна і нездоланна-

Єдина у нас Україна.

Учитель   Ви    майбутнє  України. То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями славте її. Будьте  гідними своїх предків, любіть рідну землю так, як заповідав великий Тарас, бережіть  волю і незалежність України, поважайте  свій народ і його мелодійну мову.  Шануйте  себе і свою гідність, і шановані будете  іншими.

  • Як ви можете вже примножити нашу державу?

 Ніхто не зупинить історії хід –

Будує свій дім Україна.

І стверджує нині і захід і схід,

Що ми є велика родина.

 Перегляд  відеокліпу«Моя Україна»                      

  Україно! Символи твої

Пронесемо ми через віки!

Лиш тобі серця даруємо палкі!

На дорогах Всесвіту для нас

Урочисто гімн коли звучить!

У шанобі, з трепетом у серці

І дорослий і малий мовчить!

Бесіда про символи держави.

Енергізатор  

( Вправа виконується сидячи. Діти виконують певні рухи.)

Якщо ви знаєте, що треба берегти природу, економити чисту воду, – дайте один одному руку.

Якщо ви вважаєте, що кожен повинен любити і піклуватись про нашу Батьківщину – Україну, – сплесніть у долоні.

Якщо ви вивчаєте рідну мову, дбаєте про її чистоту,  бережете українську пісню,  сплетіть руки вгорі.

Якщо ви впевнені, що треба з повагою ставитись до Герба, Прапора і Гімна, – встаньте.

Учитель Сьогодні, на жаль, нам доводиться захищати свою незалежність та єдність. Та українці сильній і незалежний народ. Про це свідчить історія. Ми впевнені, що в нашій країні скоро пануватиме мир та спокій.

Україна – єдина країна,

 нероздільна як мати й дитя.

Твердо вірте ви діти

 в майбутнє своєї країни.

Такої як вона – більше в світі нема.

Сонце гарно так сяє,

Пташечки скрізь співають.

Ми – єдина країна, нероздільна,

Красива, як мати й дитя.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

Я знаю…

Я вмію…

Я ціную…

Любімо свій край рідний, цінуймо те, що над нами зараз хоч і не зовсім безхмарне, проте, мирне небо, що мова наша українська бринить у серцях людей, що маємо прекрасну, незалежну державу, і живемо в чудовім краю, що носить горде ймення – Україна

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку