Урок - семінар з біології у 7 класі на тему: "Комахи"!

Про матеріал
Семінар - важлива форма набуття учнями самостійності, активності, вміння працювати з літературними джерелами, творчо мислити й діяти. Пропонуємо план - схему уроку - семінару у 7 класі на тему "Комахи"!
Перегляд файлу

Тема: Комахи.

Мета: ознайомити учнів з унікальними особливостями деяких комах, навчити учнів висловлювати свої думки, аналізувати отриману інформацію, виховувати пізнавальний інтерес до предмету біології.

Тип уроку: урок – семінар.

Обладнання: виставка науково – популярної літератури, дитячі рисунки, таблиці «Тип. Членистоногі. Клас Комахи», «Різноманітність комах», фотографії окремих комах.

Хід заняття

1.Мотивація навчальної діяльності учнів.

   Природа наділила комах хитромудрими «пристроями». Якщо людство розгадає їх, то зможе більш досконало організувати своє життя. Наведемо приклади:

► Вивчення організації нервової системи комах дасть змогу прогнозувати їхню поведінку, керувати нею.

► А заповітна мрія усього людства – стати володарем океанічних просторів?

Як не дивно, а здійснення її також залежить від комах – від знання структури їхніх органів дихання. Кожна з живих істот, які дихають повітрям, не може довго перебувати під водою. А от деяким видам жуків це вдається. Коли буде піднята завіса над цією загадкою, людство отримає нові надсучасні апарати для дихання під водою – легку, компактні й надійні.

2.Виступи учнів. (Дані повідомлення учні можуть презентувати як у форматі повідомлень, проектів так і мультимедійних презентацій для всебічного розкриття унікальних особливостей обраних ними представників комах).

3.Обговорення і вирішення проблеми уроку.

Після прослуховування представлених повідомлень учні жваво обговорюють й аналізують отриману інформацію. Так, після розповіді про метелики, до прикладу, учні можуть запропонувати виробляти облицювальну плитку для будинків за принципом структури лусочок. А вивчивши своєрідну будову ока звичайної кімнатної мухи, можна побудувати оранжерею, яка протягом усього року буде використовувати сонячне світло, тощо.

4.Підсумки уроку. Оцінювання відповідей учнів з аналітичним та практичним формулюванням висновків, обгрунтування оцінок.

docx
Додано
27 липня 2019
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку