Урок №2 Зміст і смисл у творі мистецтва.Синтез мистецтв.Способи творення художніх образів у різних видах мистецтва.

Про матеріал
План конспект уроку містить цікаві творчі завдання,що дає можливість учням висловлювати в усній та письмовій формі власні почуття і враження. За мотивами казки "Ріпка" учні створюють міні виставу.
Перегляд файлу

5 клас

Урок№2

Тема: Зміст і смисл у творі мистецтва. Взаємодія\синтез мистецтв. Способи творення художніх образів у різних видах мистецтва. Відкритість творів літератури до режисерської або сценічної інтерпретації.

Мета; Дати поняття про зміст і смисл у творах мистецтва,про способи творення художніх образів в різних видах мистецтва,інсценізація казки.

розвивати в учнів мистецький художній інтерес, естетичні потреби; формувати

систему мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову

специфіку і взаємодію мистецтв; розвивати уміння сприймання, інтерпретації та

оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювати здатність учнів до

художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення

мистецької комунікації; виховувати естетичний смак.

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, маски до казки «Ріпка», ілюстративний та роздатковий матеріал, мультимедійна презентація, хмари слів.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вхід до класу під музичний супровід

Вправа «Театральний настрій»

Покажіть свій настрій на своєму обличчі.

ІІ. Етап цілепокладання

Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми з вами познайомимось що таке зміст і смислу творі мистецтва. Що таке синтез мистецтв. Дізнаємось про способи творення художніх образів у різних видах мистецтва.Створювати імпровізацію казки.

ІІІ Актуалізація опорних знань

Гра «Впізнай за описом»

В ньому вам покажуть такі вистави, які дуже будуть нагадувати справжнє життя.(драматичний)

Всі вистави супроводжуються співом. У нашому театрі ви можете переглянути та послухати оперу, оперету, музичну комедію, мюзикл.(музичний)

В нашому театрі замість акторів ляльки (ляльковий)

У нас актори жестикулюють і все виражають жестами та мімікою (театр пантаміми)

4 Перегляд відео Мистецька галузь. Роль мистецтва у житті людини. Художній образ - основа розуміння змісту твору https://youtu.be/ajjHNKqbgnk?si=iT38FbR6w-43B2VP

З якими видами мистецтва види познайомились (музика,література,образотворче мистецтво,архітектура,відео кліп,)

Поняття: Мудборди -колажі,вайб-емоційний стан,платформа Пінтерест,форма-зовнішній вигляд,зміст-призначення твору,синтез-поєднання,гармонія-щось прекрасне,довершене,

Фізхвилинка на музику Ф.Шопена Осінній вальс

Імпровізація на тему :Осінній листочок»

5 Практична робота.

Картина Юрій Нагулко «Мелодія осіннього вечора»

Яка мелодія звучить в цій картині?

Які засоби музичної виразності ви би використали як композитори?

6 Аналіз відеокліпу на пісню В.Івасюка «Пісня буде поміж нас»

Які види мистецтва поєднали автори для гармонії сприймання цього твору.(голос виконавиці,темп,ритм,відеоряд)

7 Сприймання та інтерпретація вірша Ліни Костенко «Крила»

Перегляд анімації.Обговорення.

Які види мистецтва поєднані в цій анімації?

Яким є зміст цього твору?

Які художні образи використала авторка та художники аніматори?

Які сенси вони заклали в це відео?

8 Інсценізація казки «Ріпка»

Рефлексія.

Я дізнався,що…

Я можу використати це в …

Я не зрозумів …

Я не сподобалось…

 

 

 

 

docx
Додано
8 вересня
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку