Урок 27. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3

Про матеріал
А тепер будемо вчитися використовувати різні образи виконавців і різних виконавців у своїх проєктах. Навчившись це робити, ви зможете створювати неймовірно цікаві програми у середовищі Scratch 3. Дивіться. вчіться і пробуйте самі... Інформатика для 5 класу НУШ. До підручника «Інформатика 5 клас». Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. (2022 р.).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 27 Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 35

Номер слайду 2

Давайте поміркуємо разом.

Номер слайду 3

У середовищі Scratch 3 виконавці можуть мати кілька образів (костюмів). Виконавець у ході виконання проєкту може змінювати образи.

Номер слайду 4

Для кожного виконавця існує набір його стандартних образів. Та до них можна додати й інші образи.

Номер слайду 5

Для зміни чи додавання образу потрібно навести вказівник миші на кнопку Обрати образ . Відкриється панель з кнопками.

Номер слайду 6

Повну презентацію дивіться у відеоуроці.

pptx
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку