27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Урок. "Економіко- географічна характеристика Японії."

Про матеріал
Мета: визначити особливості соціально- економічного розвитку Японії, як лідера країн Азії, дати ЕГХ країни. Продовжувати розвивати логічне мислення, пам'ять, географічну мову; вміння працювати із навчальним матеріалом, самостійно здобувати знання. Вдосконалити практичні вміння та навички характеризувати держави за типовим планом. Виховувати в учнів пізнавальний інтерес до країн світу, їх розвитку, колективізм,охайність. На уроці діти розкривють особливості природи та господарства Японії, виявляють особливості розвитку і розміщення виробництв первинної вторинної та третинної сфери. Необхідним буде визначити риси просторової організації господарства. Розробка буде помічником для вчителя у підготовці до уроку з теми. Матеріал можна змінювати і доповнювати.
Перегляд файлу

 Тема. Країни Азії.

Тема уроку. Економіко- географічна характеристика Японії.

Мета: Визначити особливості соціально- економічного розвитку Японії, як лідера країн Азії, дати ЕГХ країни. Продовжувати розвивати логічне мислення, пам'ять, Географічну мову; вміння працювати із навчальним матеріалом, самостійно здобувати знання, складати характеристику держави за типовим планом. Виховувати в учнів пізнавальний інтерес до країн світу, їх розвитку, колективізм,охайність.

Обладнання: атласи, матеріали підручника, політична карта  світу,  додаткові джерела інформації-онлайн- джерела: відео, статистичні дані.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                                      Структура уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Японія є високорозвинена держава світу і Азії. Країна, що належить до постіндустріальних країн, країн «Великої сімки», країни, яка має дуже давню історію , традиції та культуру. Отож наше завдання сьогодні довести ці твердження та дізнатися ще чимало  цікавого про цю дивовижну країну.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Прийом «Асоціативний кущ».

  • Що вам вже відомо про Японію? ( учні складають « Асоціації»)- 1 хв.
  •  
  •   ------------ «вісімка» ----------- хризантема      ------------- автомобілебудування
  •                     ------------- традиції  ------------- самураї
  •  

----- Хіросіма ------ імператор  ------ЯПОНІЯ ------------ сакура-------- Фукусіма

                               --------- бонсай ---------- рис --------- Сейкан

                ----------- кімоно  ------------------ бідні ресурси  ------------- ікебана

ІV. Засвоєння нових знань.

 Перегляд відео «Цікаві факти про Японію».

Прийом «робота в групах».( учні об’єднуються в групи).

І. Гр. « Географи» :  1.За картою політичною, фізичною дати характеристику ЕГП Японії.

                                      2.Природно- ресурсний потенціал. Зробити висновки.

ІІ. Гр. «Демографи»: 1.Використовуючи матеріали підручника коротко охарактеризувати особливості населення;

                                       2.(випереджувальне завдання)- розповідь про релігії Японії. .

                       ( використання статистичного матеріалу, діаграм, відео).

 

ІІІ. Гр. «Економісти»: (випереджувальне завдання- створення презентації «Економіка Японії»)

                                        1.Дати характеристику господарства:

  - третинного сектору;

  -  вторинного сектору господарства;

  -  первинного сектору;

  - зовнішньоекономічних зв’язків .

                            ( використання статистичного матеріалу, діаграм, відео).

ІV. Гр.  «Мистецтвознавці».

За додатковим матеріалом складіть короткі розповіді про мистецтво бонсай, ікебани, літературу Мацуа Басьо.

( Обговорення завдань груп).

V. Узагальнення і систематизація знань.

Прийом « Магічне число»( «Закінчи думку»).

( учні називають число від 1 до 12, вчитель читає запитання під відповідою цифрою – учень дає відповідь, інші доповнюють).

1.Релігія, яка прийшла з Індії ….  .
2.Тип господарства у Японії ….. .

3.Острів, на якому розташована столиця держави …. .

4.99% населення  Японії становлять …. .

5.Мистецтво вирощування карликових дерев …. .

6.Найдовший міст світу і Японії …. .

7.Острови між якими збудований  тунель  «Сейкан» … .

 8.Найбільшний мегалополіс світу і Японії  ….. .

9.Форма державного устрою країни … .

10.Символ , що зображений на прапорі Японії …. .

11.Тип відтворення населення Японії …. .

12.Місце у світі Японії в автомобілебудуванні ….. .

 

VI. Підсумок уроку, оцінювання роботи учні.

Діти роблять висновки до теми, вчитель доповнює, робить загальний підсумок до уроку.

docx
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
10 січня
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку