Урок "Електричний струм у різних середовищах"

Про матеріал
Методична розробка уроку узагальнення та систематизація знань з теми "Електричний струм"
Перегляд файлу

Тема: Електричний струм у різних середовищах

Ніколи не беріться за наступне ,не засвоївши попереднього.

І.П.Павлов

Мета: 1.Узагальнити та систематизувати основні поняття з теми.

 2.Виховувати взаємоповагу,взаєморозуміння.   

3.Розвивати інтелект,підвищувати рівень знань учнів.

                        План    уроку

І.Організаційна частина.

ІІ.Перевірка домашнього завдання.

ІІІ.Узагальнення та систематизація знань.

   1)Фізичний диктант.

2)"Четвертий зайвий"

5)Експериментальне завдання.

3)Дай назву зображенням.

4)Розгадай ребус.

 

ІV.Підсумок.

V.Домашнє завдання.

Хід  уроку

І.Організаційна частина.

Урок,який ми сьогодні проводимо,є підсумковим з теми «Електричний струм у різних середовищах».Тому завдання уроку полягає в тому,щоб повторити, закріпитисвої знання про електричний струм.Отож я вам бажаю  сьогодні на уроці: Як генератор є джерелом енергії,так і ви будьте ініціаторомі генератором ідей,хай ваші обличчя світяться радістю та щастям від гарних відповідей наче лампочки,діліться своїми знаннями,успіхом,ідеєю з друзями як потенціометри,послідовно включайтесьв процес обговорення поставленої теми як амперметри та вмикайте логічне мислення.

ІІ.Перевірка домашнього завдання

«Прогрес» - коротка доповідь про найновіші відкриття,у яких використовується електричний струм у металах,напівпровідниках,електролітах,газах.

ІІІ.Узагальнення та систематизація знань.

1)Фізичний диктант.

Швидко і правильно дописати слова,яких не вистачає.

  • Носіями електричного струму в металах є…
  • Опір напівпровідників з підвищенням температури…
  • Протікання електричного струму в газах…
  • Стан речовини,у якому опір наближається до нуля…
  • Опір металів зі зменшенням температури…
  • Електрони і позитивні іони є носіями заряду в…
  • Процес виділення на електродах речовини,пов'язаний із окислювально-відновними реакціями…
  • Розчини кислот,солей,лугів є…
  • Утворення нейтральних молекул(атомів) з іонів…
  • Напівпровідниковий прилад,що проводить електричний струм лише в одному напрямку…

   2)Четвертий зайвий.

       Із чотирьох слів вибрати і викреслити одне- те,що логічно не пов'язане з іншими.

-Ом,ампер,секунда,ват

-Амперметр,вольтметр,реостат,динамометр

-електрон,молекула,протон,нейтрон

-дуговий,іскровий,тліючий,палаючий

     5)Експериментальне завдання.

         Обчисліть силу струму,яка буде в мережі,якщо одночасно ввімкнути пральну машину,пилосос,праску,мікрохвильову піч,комп'ютер та дві лампи.Використовуючи їхні дані,скласти задачу та розв'язати на дошці.

Яку інформацію необхідно знати про запобіжники,які купуєте,про дріт,яким зроблено проводку в квартирі, про техніку,що була вами придбана?

     3)Дайте назву процесам зображеним на екрані.

      4) Розгадайте ребус .

Кожна група отримує своє завдання.

ІV.Підсумок.

Струм електричний-чарівний він гном,
З ним ми стикаємось знову і знову:                                                                                                                                                

Ліфт піднімається на поверх найвищий,

І в пилососі він весело свище,

Світлом наповнює завжди наш дім,

Тепло і затишно жити у нім.

Пральна машина є в нас у квартирі,

Фен,телевізор живуть з нами в мирі.

Є холодильник на службі у нас,

Магнітофон я вмикаю щораз.

Знаю,що струм швидко шиє нам одяг,

Тягне вагони важкі з ними потяг,

Борошно меле і масло збиває,

Струм на заводі всьому голова є.

Ходять тролейбуси на струмі й трамвай,

Хліб він пече і смачний коровай,

Струм електричний на службі повсюди,

Вдячні за це йому всі наші люди!

V.Домашнє завдання.

  • Скласти кросворд з теми ˮЕлектрикаˮ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
Додано
17 травня 2020
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку