Урок-гра "Казка про скріпочку"

Про матеріал
Інтерактивний урок-гра "Казка про скріпочку". До матеріалу входить конспект до уроку та презентація. В ігровій формі розповідається про один із можливих випадків шантажу та розбирається небезпечна ситуація, яка може статися через безвідповідальне спілкування в мережі Інтернет. Проговорюються основні правила знайомства в Інтернеті.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Казка про Скріпочку 5-6 клас

Номер слайду 2

Знайомтесь, це я!Скріпочка!

Номер слайду 3

Скріпочка дуже товариська, весела і дружелюбна!

Номер слайду 4

На день народження батьки подарувалиІнтернет

Номер слайду 5

Тепер у Скріпочки з’явилося більше можливостей для спілкування з друзями

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Одного разу Скріпочка отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця. Пропоную дружити!

Номер слайду 8

З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

Номер слайду 9

У Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Я вирішила з ним зустрітись!Батькам про зустріч не розкажу. Повернусь додому раніше, ніж вони повернуться з роботи

Номер слайду 12

Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Коли дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав.

Номер слайду 15

Раптом перед Скріпочкою з’явився неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося – це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго хлопця.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Зустріч Скіпочки та незнайомця. Давай сумку та телефон!

Номер слайду 18

Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому.

Номер слайду 19

Скріпочка хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. Нічого не вийшло.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Чи вдалося вам повернути скріпочку у початкову форму?Де допустила помилку Скріпочка?Що було необхідно зробити інакше?Зробити асоціацію стану Скріпки з впливом проявів насильства до дитини. Як вплинули прояви насильства на стан Скріпки?

Номер слайду 22

Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою. Пам’ятайте

Номер слайду 23

1. Захистіть свій комп'ютер! 2. Розповідайте батькам та дорослим про нові можливості, знайдені вами під час роботи в Інтернеті. 3. Зберігайте свої паролі в таємниці. 4. Якщо щось в он-лайні примушує вас нервувати, поговоріть про це з дорослими.5. Виберіть правильно ім'я користувача й перевірте, щоб воно не відображало жодної особистої інформації про вас. Пам’ятка«Безпечне користування Інтернетом»

Номер слайду 24

6. Ніколи не давайте своєї адреси, номера телефону або іншої персональної інформації, включаючи інформацію про те, яку школу ви відвідуєте або де вам подобається гратися чи відпочивати.7. Поводьтеся чемно і ніколи не ображайте інших. 8. Поважайте чужу власність в он-лайні. 9. Ніколи не зустрічайтеся зі своїми он-лайн-друзями особисто. 10. Пам'ятайте: не все, що ви читаєте або бачите в онлайні, є правдивим. Пам’ятка«Безпечне користування Інтернетом»

Номер слайду 25

Перегляд файлу

Урок для 5 – 6  класів

Тема уроку: Інтерактивна  – гра «Казка про скріпочку»

Мета уроку: в ігровій формі розповісти про один із можливих випадків шантажу, небезпечної ситуації яка може статися через безвідповідальне спілкування в мережі Інтернет. та проговорити основні правила знайомства в Інтернеті.

Наочність і обладнання:  канцелярська скріпка у кожного учня, презентація, пам’ятка «Безпечне користування Інтернетом» кожному учневі у кінці уроку.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

На початку гри кожному з учасників видається канцелярська скріпка (бажано, кольорова).

Повторювати всі певні рухи зі скріпочкою.

 

ІІ. Хід гра

Жила-була дівчинка-скріпочка. Вона була дуже життєрадісна, весела, товариська дівчинка.

Просто скріпка.

На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

Учням пропонується розігнути скріпочку і зробити з неї посмішку.

Спілкуючись з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї. На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним.

Учням пропонується розігнути скріпочку і зробити з неї знак оклику.

Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи. Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

Учням пропонується зробити зі скріпочки квітку.

Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося – це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго хлопця.

Учням пропонується зробити зі скріпочки нижню посмішку.

Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця.

Учням пропонується повернути скріпочку в первину форму.

У вас вийшло?

Ось і у Сріпочки не вийшло.

ІІІ. Запитання для обговорення

  1. Чи вдалося вам повернути скріпочку у початкову форму?.
  2. Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?
  3. Що було необхідно зробити інакше?
  4. Зробити асоціацію стану Скріпки з впливом проявів насильства до дитини.
  5. Як  вплинули  прояви насильства на стан Скріпки?

 

ІV. Підсумок гри

ПАМ’ЯТАЙТЕ:

Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:

  • не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  • погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  • повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.

 

Памятка «Безпечне користування Інтернетом»

1. Захистіть свій комп'ютер!

2. Розповідайте батькам та дорослим про нові можливості, знайдені вами під час роботи в Інтернеті. Насолоджуйтеся Інтернетом разом з ними.

3. Зберігайте свої паролі в таємниці. Вони повинні бути простими, але такими, що їх складно вгадати. Дата народження не доречна як пароль.

4. Довіряйте своїй інтуїції. Якщо щось в он-лайні примушує вас нервувати, поговоріть про це з дорослими.

5. Виберіть правильно ім'я користувача й перевірте, щоб воно не відображало жодної особистої інформації про вас.

6. Ніколи не давайте своєї адреси, номера телефону або іншої персональної інформації, включаючи інформацію про те, яку школу ви відвідуєте або де вам подобається гратися чи відпочивати.

7. Поводьтеся чемно і ніколи не ображайте інших. Правил культурної поведінки треба дотримувати не тільки в реальному житті, але й тоді, коли знаходитеся за комп'ютером.

8. Поважайте чужу власність в он-лайні. Створення незаконних копій творів інших людей: музики, відеоігор, програм — це все одно, що крадіжка товару в магазині.

9. Ніколи не зустрічайтеся зі своїми он-лайн-друзями особисто. Вони можуть бути не тими, за кого себе видають.

10. Пам'ятайте: не все, що ви читаєте або бачите в онлайні, є правдивим. Запитайте в дорослих про те, в чому ви невпевнені.

1

 

zip
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку