Урок-гра "Захоплююча гра "Хто хоче стати відмінником""

Про матеріал

За допомогою питань перевірити глибину знань учнів показати практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, розвивати інтерес до інформатики через гру; виховувати цілеспрямованість та впевненість у собі; здійснювати міжпредметні зв'язки, збагачувати загальний розвиток учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

1. Алгоритмом називається…   А) Нумерований список;   Б) Будь-яка послідовність команд;   В) Команди, які може виконати людина або комп’ютер;   Г) Скінченна послідовність кроків в розв’язанні задачі, що призводить від вихідних даних до потрібного результату.

Номер слайду 4

2. Що можна вважати алгоритмом? (Може бути декілька правильних відповідей)   А) Інструкцію по використанню DVD-плеєра або мобільного телефона;   Б) Список учнів класу;   В) Кулінарний рецепт;   Г) Перелік обов’язків чергового по класу.

Номер слайду 5

3. Розташуйте дії в потрібному порядку.   Алгоритм «Посадка дерева»   А) Поставити лопату і лійку на місце;   Б) Взяти лопату і саджанець;   В) Посадити саджанець в ямку;   Г) Викопати ямку;   Д) Взяти лійку з водою та полити саджанець;   Е) Засипати ямку.

Номер слайду 6

4. Що являє собою комп’ютерне середовище програми Калькулятор?   А) Набір кнопок з цифрами і знаками математичних дій;   Б) Набір кнопок (піктограм) з буквами і знаками дій;   В) Набір кнопок (піктограм) з буквами і цифрами;   Г) Набір кнопок (піктограм) – інструментів для малювання.

Номер слайду 7

5. Що можна вважати алгоритмом? (Може бути декілька правильних відповідей)   А) Інструкцію по використанню музичного центра;   Б) Телефонний довідник;   В) Схема руху потягів метро;   Г) Перелік обов’язків чергового в їдальні.

Номер слайду 8

6. Розташуйте дії в потрібному порядку. Алгоритм «Пришивання ґудзика»   А) Покласти голку та ножиці на місце;   Б) Відрізати нитку потрібного кольору;   В) Взяти сорочку;   Г) Вдіти нитку в голку;   Д) Пришити ґудзика;   Е) Взяти голку та ножиці;   Є) Підібрати потрібний ґудзик.

Номер слайду 9

7. Що (хто) із перерахованого може виконувати алгоритми? (Декілька правильних відповідей)   А) Людина;   Б) Комп’ютер;   В) Зошит;   Г) Квітка.

Номер слайду 10

8. Виберіть команди, що можуть входити в систему команд виконавця «КОМП’ЮТЕР»:   А) Стрибнути; Е) Зрозуміти; Б) Закодувати; Є) Обробити; В) Надрукувати; Ж) Навчити; Г) Декодувати; З) Передати; Д) Зберегти; И) Обчислити.  

Номер слайду 11

В І Т А Є М О ! ! ! Ви отримали перші бали

Номер слайду 12

П Р О Д О В Ж У Є М О Г Р У !

Номер слайду 13

9. Кожна команда алгоритму є…   А) Спонукальним реченням;   Б) Окличним реченням;   В) Питальним реченням.

Номер слайду 14

10. Укажіть команди серед наведених речень: (Декілька правильних відповідей)   А) Закрий вікно;   Б) Котра година?   В) 3+2=5;   Г) Не заважай читати;   Д) Якщо йде дощ, візьми парасольку;   Е) Я живу в Києві.

Номер слайду 15

11. Windows - це:   А) Графічна програма;   Б) Операційна система;   В) Текстовий редактор;   Г) Вікно на екрані дисплея.

Номер слайду 16

12. Екран монітора називають:   А) Вікно для Windows;   Б) Робочий стіл Windows;   В) Панель для Windows;   Г) Шпалери для Windows.

Номер слайду 17

13. Викликати контекстне меню можна...   А) Натисненням лівої кнопки миші;   Б) Натисненням двічі лівої кнопки миші;   В) Натисненням правої кнопки миші.

Номер слайду 18

14. Посилання на деякий об'єкт файлової системи - це...   А) Будь-який файл, що містить дані;   Б) Значок для зображення об'єктів ОС Windows;   В) Ярлик.

Номер слайду 19

15. Файл – це…   А) Поліетиленовий пакет;   Б) Ярлик;   В) Піктограма;   Г) Документ певного типу, що має свою назву.

Номер слайду 20

16. Папка – це…   А) Місце зберігання файлів та папок;   Б) Піктограма;   В) Картонний виріб;   Г) Документ певного типу.

Номер слайду 21

В І Т А Є М О ! ! ! Ви отримали бали

Номер слайду 22

В І Т А Є М О ! ! ! Ви отримали бали

Номер слайду 23

17. Щоб виділити групу об'єктів, розміщених не по порядку, необхідно...   А) Клацнути по них мишкою;   Б) Клацнути по них мишкою, утримуючи клавішу Shift;   В) Клацнути по них мишкою, утримуючи клавішу Ctrl.

Номер слайду 24

18. Натисненням якої комбінації клавіш можна вставити об’єкт із буфера обміну?   А) Ctrl + X;   Б) Ctrl + Z;   В) Ctrl + V.

Номер слайду 25

19. Пам’ять для тимчасового зберігання даних називається:   А) Буфер обміну;   Б) Портфель;   С) Кошик.

Номер слайду 26

20. Розширення імені файлу використовується для… А) Визначення типу файлу;   Б) Прикрашання власної назви;   В) Спрощення шляху до файлу.

Номер слайду 27

21. Натисненням якої комбінації клавіш можна відмінити виконану дію?   А) Ctrl + X;   Б) Ctrl + Z;   В) Ctrl + V.

Номер слайду 28

22. У Провіднику позначка «+» біля папки означає   А) Що папка закрита і у ній є інші папки;   Б) Що папка порожня;   В) Що папка закрита і у ній не має інших папок.

Номер слайду 29

23. Ярлик відрізняється від справжніх файлів тим, що:   А) На його значку є трикутник;   Б) На його значку є стрілочка;   В) На його значку є літери;   Г) На його значку є піктограма.

Номер слайду 30

24. Панель завдань:   А) Відображає піктограми файлів, розміщених на диску;   Б) Відображає піктограми відкритих файлів;   В) Відображає піктограми закритих файлів;   Г) Відображає піктограми розгорнутих файлів.

Номер слайду 31

В І Т А Є М О ! ! ! Ви отримали бали

Номер слайду 32

П Р О Д О В Ж У Є М О Г Р У !

Номер слайду 33

25. Кошик служить для:   А) Зберігання і сортування файлів;   Б) Зберігання вилучених файлів;   В) Зберігання створених документів;   Г) Зберігання створених значків і папок.

Номер слайду 34

26. Що називають інтерфейсом?   А) Зовнішній вигляд програми;   Б) Міжнародна комп’ютерна організація;   В) Особлива програма;   Г) Всесвітньо відома особистість.

Номер слайду 35

27.Які пристрої використовуються для відтворення мультимедійних даних: (Декілька правильних відповідей)   А) Домашні телефони;   Б) Звукові колонки;   В) Мультимедійні проектори;   Г) Мікрофони;   Д) Мультимедійні дошки.

Номер слайду 36

28. Мультимедійними називаються дані, які людина сприймає…   А) Одночасно кількома органами чуття;   Б) Тільки шкірою;   В) Тільки органами нюху та смаку;   Г) Тільки органами слуху та зору.

Номер слайду 37

29. Оберіть об'єкти мультимедіа: (Декілька правильних відповідей)   А) Текст;   Б) Бази даних;   В) Графічні зображення;   Г) Електронні таблиці;   Д) Аудіооб'єкти;   Е) Відеооб'єкти.

Номер слайду 38

30. Оберіть програми для опрацювання звукових і відеоданих: (Декілька правильних відповідей)   А) Microsoft Word;   Б) Winamp;   В) Media Player Classic;   Г) Блокнот.

Номер слайду 39

В І Т А Є М О ! ! ! Ви отримали бали

Номер слайду 40

Г Р У З А К І Н Ч Е Н О!

Перегляд файлу

Урок – вікторина:

Захоплююча гра «Хто хоче стати відмінником» (для учнів 7-8кл.)

Мета:  За допомогою питань перевірити глибину знань учнів  показати               практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений  матеріал; розвивати логічне мислення, розвивати інтерес до інформатики через гру; виховувати цілеспрямованість та впевненість у собі; здійснювати міжпредметні зв'язки, збагачувати загальний розвиток учнів.

                                                       Хід уроку

  1. Організаційний момент:

          Доброго дня, шановні гості, дорогі діти!

          Сьогодні на уроці ми пограємося  в гру «Хто хоче стати відмінником».

Вступ: Ця гра виникла в США, а згодом її почали проводити в інших країнах. У Росії гра називалась « О, щасливчик !», в Україні – «Перший мільйон ». Аналогічну гру проводимо і ми. Кожна команда має запитання, що відповідає шкалі оцінювання в 2 бали. Кожна команда має право на три підказки. Отже, розпочинаємо гру…

 

  1. Актуалізація опорних знань учнів:

Розв’язування  цікавих завдань для визначення команди, яка буде першою давати відповіді:

  • Хто автор підручника з інформатики 7 клас за яким ви навчаєтесь? (  Гуржій  )
  • Хто автор підручника з інформатики 8 клас за яким ви навчаєтесь? (  Морзе  )
  •  Скільки східців з 1-го на 2-й поверх нашої школи?  (   )
  • Скільки вікон в коридорі 2-го поверху нашої школи?  (   )

 

  •                   Із слова «інстограм» скласти якомога більше слів.  
  • Порахуй квадрати:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •        Відповідь: 11.
  1. Гра в супроводі слайдів.

 

Слайд 1

 

 

 

Слайд 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумок   уроку:   будь-яке знання найбільш легко засвоюються, якщо воно подається у формі гри.

 

За хвилиною - хвилина.

Ось і гри прийшов кінець…

 

Перегляд файлу

Оцінювання

Кожне завдання по 2 бали

6 клас

7 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку