За допомогою питань перевірити глибину знань учнів показати практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, розвивати інтерес до інформатики через гру; виховувати цілеспрямованість та впевненість у собі; здійснювати міжпредметні зв'язки, збагачувати загальний розвиток учнів.
Урок – вікторина:
Захоплююча гра «Хто хоче стати відмінником» (для учнів 7-8кл.)
Мета: За допомогою питань перевірити глибину знань учнів показати практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, розвивати інтерес до інформатики через гру; виховувати цілеспрямованість та впевненість у собі; здійснювати міжпредметні зв'язки, збагачувати загальний розвиток учнів.
Хід уроку
Доброго дня, шановні гості, дорогі діти!
Сьогодні на уроці ми пограємося в гру «Хто хоче стати відмінником».
Вступ: Ця гра виникла в США, а згодом її почали проводити в інших країнах. У Росії гра називалась « О, щасливчик !», в Україні – «Перший мільйон ». Аналогічну гру проводимо і ми. Кожна команда має запитання, що відповідає шкалі оцінювання в 2 бали. Кожна команда має право на три підказки. Отже, розпочинаємо гру…
Розв’язування цікавих завдань для визначення команди, яка буде першою давати відповіді:
|
|
|
|
|
|
|
|
Слайд 1
Слайд 9
За хвилиною - хвилина.
Ось і гри прийшов кінець…
Оцінювання
Кожне завдання по 2 бали
6 клас |
7 клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|